تبلیغات اسلامی گلستان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی تقدیر کرد

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان؛ این اداره کل با صدور پیغامی از حضور باشکوه مردم دیار غیرتمند گلستان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد. در متن این پیغام آمده است:

تبلیغات اسلامی گلستان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی تقدیر کرد

بسمه تعالی

حضور مقتدرانه و پرشکوه مردم زمان شناس و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی غرور آفرین و عزت بخش یوم الله 22بهمن ، بار دیگر نشان داد که این امت آزادی خواه و استقلال طلب همیشه با ایستادگی و مقاومت به آرمان ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها در برابر مسائل وسختی ها میدان را ترک نکرده بلکه بیشتر از گذشته برای دفاع از ارزش های والای ولایت و پاسداری از خون شهدا و دستاوردهای چهل ساله نظام در میدان حضور خواهند داشت.

این شکوه حضور که پر خروش تر از سنوات گذشته بود ثابت کرد که این ملت همچنان هوشیار بوده و در مقابل آمریکای مستکبر و این شیطان بزرگ در تحقق شعار پر شور مرگ بر آمریکا مصمم تر از گذشته در میدان حضوردارد.

البته حضور مردم درایام شهادت فاطمیه (س) ودهه فجر فاطمی و صحنه های انقلاب به ویژه در راهپیمایی روز 22بهمن بار دیگر مسئولیت مسئولان نظام را یادآوری می نماید تا ضمن قدرشناسی؛ سرعت پیشرفت همه جانبه کشور به ویژه در حوزه مالی را با حمایت از فراوری و حمایت ازکالای ایرانی دو صد چندان کرده و بر ظرفیت های داخلی تکیه نمایند. ظرفیت هایی که هر گاه به آن توجه شد نه تهدید و تحریم و نه زورگویی و باج خواهی هرگز خللی در اراده مردم نداشته بلکه موجب توقف زیاده خواهی ها و افزون طلبی های بیگانگان شد.

در انتها، به پاس این حضور باشکوه از رهکردهای حکیمانه و مدبرانه امام خامنه ای دامت برکاته خداوند سبحان را شکر کرده و از یکایک امت شهید پرور و مردم خداجوی ایران اسلامی بویژه مردم گلستان که بار دیگر با حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی خویش امید را در اذهان و افکار آزاد اندیشان عالم به ویژه ملت های به پا خواسته در بیداری اسلامی تقویت کرده و موجب یأس و نومیدی قلوب کریه نظام سلطه گردیدند تشکر و قدردانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 148

به "تبلیغات اسلامی گلستان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات اسلامی گلستان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید