بسته خبری جام ملتها،حمله اشتباهی زامبی های اینستاگرامی به گلزن ژاپن

به گزارش لوکو، زامبی های اینستاگرام به جای یویا اوساکو مهاجم تیم ژاپن ، به صفحه جیه اوساکو دونده ماراتن و رکورددار این رشته در کشور ژاپن حمله کردند و در بخش نظرات دشنام ها و کامنت های توهین آمیزی را نوشتند!

بسته خبری جام ملتها،حمله اشتباهی زامبی های اینستاگرامی به گلزن ژاپن

مصدومیت دو ژاپنی برای فینال

در بازی ایران و ژاپن که با خشونت زیادی از هر دو طرف به خصوص ملی پوشان ایرانی دنبال می شد، دو بازیکن تیم ملی ژاپن به شدت آسیب دیدند و زمین را ترک کردند. در دقیقه واتارو اندو و چند دقیقه بعد هیروکی ساکای جای خود را به بازیکن جانشین دادند تا حداقل آسیب دیدگی شان برای بازی فینال تشدید نشود.

رسانه های ژاپنی خبر دادند که وضعیت مچ پای ساکای رو به بهبود است اما واتاری اندو احتمالا به بازی فینال نخواهد رسید چرا که از ناحیه ران پای چپ دچار مشکل است. این دو روز گذشته در بیمارستان ابوظبی بودند.

ساکای مدافع تیم مارسی است و اندو هم در سنت ترویدن بلژیک بازی می نماید.

حمله اشتباهی زامبی های اینستاگرام

بعد از بازی ایران- ژاپن زامبی های اینستاگرامی که پیش تر صفحه مسی، رونالدو و... را مورد حمله قرار داده بودند، به سراغ مهاجم تیم وردربرمن رفتند اما در جستجوی خود دچار اشتباه کوچکی شدند!

آنها به جای یویا اوساکو مهاجم تیم ژاپن و وردربرمن، به صفحه جیه اوساکو دونده ماراتن و رکورددار این رشته در کشور ژاپن حمله کردند و در بخش نظرات دشنام ها و کامنت های توهین آمیزی را نوشتند!

این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های ژاپنی داشت و آن ها علاوه بر پوشش این اتفاق زشت و توهین آمیز، به اشتباه کاربران ایرانی نیز اشاره کردند که البته این بار میزان کامنت ها خیلی زیاد نبود چرا که بیشتر فعالان شبکه های اجتماعی نسبت به تیم ملی اعتراض داشتند.

نیمه نهایی پر از جیمی حامپ

جام ملت ها برای امارات در حالی به انتها رسید که در این تورنمنت هیچ جیمی جامپی پیش از بازی قطر - امارات وجود نداشت.

اما در بازی نیمه نهایی و در مقاطع مختلف این مسابقه، جوان های اماراتی به زمین پریدند تا بخشی از جام ملت های آسیا در زمین مسابقه باشند. نکته مهم نوع برخورد ماموران انتظامی و امنیتی استادیوم بود که با آرامش سعی کردند جیمی جامپ ها را بیرون نموده و نظم را به بازی برگردانند.

چند کوشش ناکام نیز از سوی تماشاگران وجود داشت به نظر می رسید خیلی ها با اهداف مختلف قصد داشتند روی چمن استادیوم گام بگذارند.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 141

به "بسته خبری جام ملتها،حمله اشتباهی زامبی های اینستاگرامی به گلزن ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری جام ملتها،حمله اشتباهی زامبی های اینستاگرامی به گلزن ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید