با حکم معاون وزیر ارتباطات صورت گرفت: انتصاب اعضای نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش لوکو، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی اعضا و دبیر نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.

با حکم معاون وزیر ارتباطات صورت گرفت: انتصاب اعضای نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ فرهاد معارفی، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی اعضا و دبیر نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.

در متن حکم معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اعضای نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات آورده است:

با عنایت به بند ز ماده (38) قانون برنامه ششم توسعه کشور مبنی بر اجرای برنامه مدیریت سبز در دستگاه های اجرایی در چهارچوب قوانین مربوطه، به موجب این حکم جنابعالی را (شاهین جعفرپور) با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت متبوع منصوب می نمایم.

امید است با استعانت به قادر متعال، در ایفای نقش مسوولیت اجتماعی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به حفظ محیط زیست، تحت عنوان ارتباطات و فناوری اطلاعات سبز در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

براساس این حکم داوود سبوحی رییس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات، مجید خباز مدیر کل امور اداری و پشتیبانی، علیرضا واحد پور فرد ذیحساب و مدیر کل امور مالی، سمیرا انصاری رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، علی اسفیدانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تلفیق بودجه، سید جمال هادیان طبایی زواره رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مهرداد ترابیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها، بعنوان اعضا منصوب شدند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته توانست لوح طلایی مدیریت سبز را در این حوزه دریافت کند.

نظام مدیریت سبز با هدف استقرار نظام صرفه جویی و در جهت کاهش هزینه های جاری دولت و اعمال سیاست های مصرف بهینه منابع و حفاظت از منابع پایه و محیط زیست در کلیه دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی، اجرا می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 81

به "با حکم معاون وزیر ارتباطات صورت گرفت: انتصاب اعضای نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حکم معاون وزیر ارتباطات صورت گرفت: انتصاب اعضای نظام مدیریت سبز ارتباطات و فناوری اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید