البرز صندلی نخست رتبه بندی تسهیلات طرح رونق فراوری را دارد

به گزارش لوکو، جهانگیر شاهمرادی در مصاحبه با خبرنگاران به اهمیت ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی البرز در راستای حمایت از توسعه اقتصادی استان اشاره نمود و گفت: در پرداخت تسهیلات بانکی در دوشاخه تسهیلات طرح رونق فراوری و همچنین تسهیلاتی که خود بانک ها به طور مستقیم پرداخت می نمایند از سال 96 تاکنون، استان البرز رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

البرز صندلی نخست رتبه بندی تسهیلات طرح رونق فراوری را دارد

وی تأکید کرد: در رتبه بندی تسهیلات طرح رونق فراوری استان البرز با قرار دریافت در صندلی نخست کشوری حدود 140 میلیارد تومان با استان دوم در این زمینه اختلاف دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه درزمینهٔ واگذاری تسهیلات از سوی بانک های البرز به واحدهای فراوریی - صنعتی این استان مشکلی وجود ندارد، گفت: تنها اعتراضی که در این مورد از سوی صنعتگران و فراورینمایندگان استان مطرح می شود به کارمزد و سود بالای تسهیلاتی بازمی شود که بانک ها در اختیار آن ها قرار می دهند.

شاهمرادی اعلام کرد: صنعتگران ما به تسهیلات بانکی با نرخ سود 10 درصد یا تک رقمی احتیاج دارند تا در بازپرداخت آن با مشکل روبرو نشوند به ویژه در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور که اداره واحدهای صنعتی و کمک به چرخه فراوری با مشکلات بیشتری نسبت به گذشته روبرو است.

وی ادامه داد: چون بانک ها درازای واگذاری تسهیلات بانکی وثیقه دریافت می نمایند، برخی از مدیران واحدهای صنعتی در تأمین آن با مشکل روبرو هستند و به همین دلیل نمی توانند به راحتی از این تسهیلات بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 16

به "البرز صندلی نخست رتبه بندی تسهیلات طرح رونق فراوری را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرز صندلی نخست رتبه بندی تسهیلات طرح رونق فراوری را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید