احتمال ماندن اسکالونی در تیم ملی آرژانتین قوت گرفت

به گزارش لوکو، چیکی تاپیا بیان کرد که سرمربی آرژانتینی به همراه پابلو آیمار و والتر ساموئل عملکرد خوبی در تیم ملی داشتند و در خاتمه سال میلادی درباره ادامه حضورشان تصمیم گیری خواهیم کرد.

احتمال ماندن اسکالونی در تیم ملی آرژانتین قوت گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اینفوبائه، در مراسم معارفه نخستین دیدار تیم ملی آرژانتین و مکزیک، رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین درباره احتمال ادامه حضور لیونل اسکالونی به عنوان سرمربی تیم ملی و بازگشت لیونل مسی صحبت کرد. چیکی تاپیا گفت: از علمکرد کادرفنی تیم ملی بزرگسالان راضی هستم. در زمان خیلی خاصی چنین تصمیمی گرفتم، یعنی پس از جام دنیای 2018 که برایمان خوب سپری نشد. اسکالونی، پابلو آیمار و والتر سامئول کار مهمی در تیم ملی انجام دادند. در انتها سال (میلادی) شرایط را آنالیز خواهیم کرد. زمانی که راهنمایی تیم ملی را به این سه نفر سپردیم نه مردم و نه خیلی از روزنامه نگاران مانند امروز فکر نمی کردند. در نظرسنجی های مختلف بیش از 50 درصد آرا موافق ادامه حضور اسکالونی در تیم ملی هستند.

لیونل مسی پس از جام دنیای برای تیم ملی آرژانتین بازی نکرده است. تاپیا درمورد بازگشت ستاره آلبی سلسته اظهار کرد: در اختیار داشتن بهترین بازیکن دنیا اتفاق خوبی است. همه دوست داریم در تیم ملی حضور داشته باشد. اکنون زمان این است که همه جنجال های به وجود آمده در جام دنیای انتها یابد. شک ندارم مسی دوباره برای تیم ملی بازی خواهد نمود. با او صحبت نکردم چون زمانش نیست اما از احساسی که نسبت به این پیراهن دارد آگاهم.

تیم ملی آرژانتین بامداد شنبه در نخستین بازی اش در استادیوم ماریو آلبرتو کمپس به مصاف مکزیک می رود. این تیم دوباره بامداد چهارشنبه در استادیوم مالویناس آرخنتیناس برابر مکزیک قرار می گیرد. تاپیا درباره این بازی ها گفت: دو 90 دقیقه پیش رو داریم. اگر هر دو بازی با نتیجه تساوی به انتها برسد، جام را به مکزیک خواهیم داد چون مهمان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 92

به "احتمال ماندن اسکالونی در تیم ملی آرژانتین قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ماندن اسکالونی در تیم ملی آرژانتین قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید