7 بازار جذاب کریسمس در آلمان

به گزارش لوکو، حالا که در ماه دسامبر بود ، زمان بازار کریسمس مستحکم شده بود . و هیچ جایی در جهان وجود ندارد که بازارهای کریسمس بهتری نسبت به آلمان داشته باشد . مساله این است که بسیاری از بازارهای کریسمس در سراسر کشور وجود دارند ، که اگر شما در تعطیلات کوتاه زمستانی شما هستید ، باید قبل از اینکه همه آن‌ها را ببینید ، بیرون بروید . دقت کنید که وقتی سفر خود را برنامه‌ریزی می‌کنید ، این هفت بازار جذاب را از دست نمی‌دهید .

7 بازار جذاب کریسمس در آلمان

# درسدن
Dresdens Striezelmarkt قدیمی‌ترین بازار کریسمس در آلمان است ، پس اگر اول این موضوع را ذکر نکرده باشم ، اشتباه می‌کنم . نه تنها چند فروشگاه را پیدا می‌کنید که همه چیز را از صنایع دستی سنتی گرفته تا ، اما همچنین فرصتی برای دیدن بلندترین nutcracker جهان خواهید داشت ! قطعا ً نمی‌خواهید فستیوال Stollen را که هر سال در اوایل دسامبر برگزار می‌شود را از دست بدهید : آن‌ها یک کیک stollen بزرگ را در خیابان‌ها به نمایش می‌گذارند و تکه‌های آن را به هر کسی که علاقمند باشند می‌فروشند . بنابراین اگر می‌خواهید به روحیه جشن برسید و کمی پول بدهید ، این شانس شما است !
# برلین
با آن مواجه شویم ، سفر بدون سفر به آلمان بدون سفر به پایتخت زیبای کشور تکمیل نخواهد شد . و برای بازارهای کریسمس ، شما برای یک درمان واقعی آماده هستید - تعداد زیادی از آن‌ها در اطراف شهر پخش شده‌اند ! WeihnachtsZauber یکی از بزرگ‌ترین کشور است که طی این فصل ده‌ها هزار بازدیدکننده را جذب می‌کند . و با محیط شگفت‌انگیز تاریخی اش ، خرید هدایای کریسمس هرگز این قدر زیبا نبوده است ! من توصیه می‌کنم که در اطراف شهر پرسه بزنم و بازارهای مختلف را هدف قرار دهم ، با این حال ، همه آن‌ها یک طعم منحصر به فرد برای آن‌ها دارند - به عنوان مثال بازار Staatsoper یک نسخه سنتی بسیار سنتی‌تر است ، در حالی که بازار Potsdamer Platz حول محور معروف toboggan متمرکز شده‌است .
# مونیخ
اگر فکر می‌کردید که مونیخ تنها جایی برای بازدید از جشن اکتبر است ، دوباره فکر کنید ! بازار Marienplatz Marienplatz یکی دیگر از بازارهای بزرگ کریسمس در جهان است . مرکز آن در اطراف یک درخت صنوبر بزرگ متمرکز شده‌است که با چند هزار چراغ چشمک‌زن تزیین شده‌است ، و همچنین با پس‌زمینه‌ای از تالار شهر و دیگر ساختمان‌های تاریخی مورد برخورد قرار خواهید گرفت . با این حال ، همانطور که در برلین وجود دارد ، متوجه می‌شوید که تعدادی از بازارهای کریسمس مختلف در اطراف شهر پراکنده‌اند ، و هر کدام یک احساس منحصر به فرد دارند - بنابراین ، من قطعا ً توصیه می‌کنم که اگر این شانس را داشته باشید ، بیشتر از یکی از آن‌ها چک کنید . یک چیز دیگر که در مورد مونیخ در فصل زمستان دوست داشته باشد: اگر شما قصد دارید ورزش کوچکی انجام دهید و یا ورزش وزنه‌برداری را انجام دهید ، از آنجا که از مونیخ تا آلپ رانندگی آسان است ، یک پایه عالی ایجاد می‌کند !
# Rothenburg
اگر Rothenburg در فهرست شما برای بازدید در آلمان نباشد ، قطعا ً باید آن را به آن اضافه کنید . من نمی‌توانم بیشتر از یک شهر قرون‌وسطایی که به معماری تاریخی آن وفادار مانده‌است ، برای میزبانی یک بازار کریسمس فکر کنم . و Rothenburgs Reiterlesmarkt قطعا ً جایی است که باید باشد . برخلاف بازارهای کریسمس که در شهره‌ای بزرگ‌تر برگزار شد ، بازارهای Rothenburgs کوچک‌تر و صمیمی هستند و به آن‌ها احساس رمانتیک کامل می‌دهند . این شهر به خاطر Schneeballe خوش‌مزه آن معروف است و شیرینی کوچکی که با شکر ، شکلات ، آجیل و یا هر چیز دیگری پوشیده شده‌است .
# کلون
به نظر من ، کلیسای جامع Kolner دوم ، یا کلیسای جامع کلن ، یکی از جالب‌ترین کلیساهای جامع در جهان است - و بسیاری از کلیساهای جامع را دیده‌ام ! در یک بازار کریسمس در مقابل آن بمانید و شما مطمئنید که عکس‌های باورنکردنی از شادی با پس‌زمینه زیبایی خواهید داشت . اگر تا زمانی که در اطراف آن برف می‌بارد شما وقت ملاقات خود را به پایان برسانید ؟ از سفر تو به کارت پستالی کامل نگاه می‌کنی . و حتی اگر معماری به شما علاقه‌مند نباشد ، چیز عالی در مورد این بازار کریسمس این است که چندین نمایش و سرگرمی وجود دارد که شبانه پخش می‌شوند .
# Nuremberg
این بازار کریسمس مورد علاقه من است و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهان است . همانند دیگر بازارهای کریسمس آلمان ، شما با یک پس‌زمینه چشمگیر و تاریخی رفتار خواهید کرد ،
با این حال ، وقتی با آخور به آخور رسیدند، از این که بعد از این که از آخور به آخور رسیدند ، از این شیرینی‌ها ، چوب‌شور ، شکر ، جواهرات و چیزهای دیگر . در واقع ، یکی از بهترین بازار کریسمس در کشور است - در واقع ، آن‌ها فروش هر چیز جدید یا را از فروش منع می‌کنند ، به این معنا که اگر دنبال هدیه زیبا یا دیگر صنایع دستی می‌گردی ، اینجا جای مناسبی برای گرفتن آن‌هاست .
# schloss #
هر بازار کریسمسی که در سایه یک قلعه برگزار می‌شود ، در لیست من قرار دارد ، اما این یکی از بهترین experiences است که در بازار کریسمس داشته‌ام . در حقیقت در این عصر قرون‌وسطی ، بازار پر از minstrels و jugglers و falconers است که ممکن است در دوره قرون‌وسطی دیده باشید . همان طور که مشغول تماشای و جرعه جرعه سر خوردی ، مطمئنا ً احساس می‌کنی که به موقع برگشتی - مگر اینکه در آن لباس پشمی جدید و ژاکت گرم بمانی ، بلکه بیشتر از آن است که در شنل پوست خز زندگی کنی !

انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 12

به "7 بازار جذاب کریسمس در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 بازار جذاب کریسمس در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید