29هزار بازنشسته در استان سمنان زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، صادق نیکدل بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان به میزبانی خانه امید شهید شاهمرادی سمنان ضمن بیان اینکه از شهریور سال گذشته تاکنون 29هزار بازنشسته در استان سمنان هزینه بیمه تکمیلی دریافت کردند، ابراز داشت: از سوی صندوق بازنشستگی کشوری رقمی معادل بالغ بر 47 میلیارد ریال بابت بیمه تکمیلی به این تعداد بازنشسته پرداخت گردیده است.

29هزار بازنشسته در استان سمنان زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند

وی بابیان اینکه بیمه تکمیلی یکی از دغدغه های بازنشستگان محسوب می گردد، اضافه کرد: انتظار می رود به منظور تکریم از بازنشستگان و کاهش نگرانی های آن ها دستگاه های اجرایی نسبت به تحت پوشش قرار دادن بازنشستگان دستگاه مربوط خود اقدام و یا یاری هزینه آن را به این صندوق واریز نمایند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان سمنان بابیان اینکه از میزان پنج هزار و 400 بازنشسته در سال 77 اکنون بالغ بر 19 هزار بازنشسته در استان وجود دارد، ابراز داشت: این در حالی است که تعداد کارمندان استان سمنان کمتر از 10 هزار نفر گزارش می گردد.

نیکدل در ادامه توضیح داد: یکسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان در زمره اولویت های دولت دوازدهم محسوب می گردد که بر اساس برنامه ششم توسعه حقوق بازنشستگان 85 درصد حقوق شاغلان تعریف گردیده است که این موضوع در دست پیگیری قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه 25 کانون بازنشستگی در استان سمنان فعالیت دارد، اضافه کرد: تکریم از بازنشستگان در اولویت مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد زیرا این افراد پشتوانه ای ارزنده برای استحکام پایه های اقتصادی، توانمندی های صنعتی و انسجام نظام اداری کشور هستند که باید تجربیات آن ها در کالبد نظام مورداستفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگاران از سال 1386 روز 25 ذی حجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 32

به "29هزار بازنشسته در استان سمنان زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "29هزار بازنشسته در استان سمنان زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید