گواردیولا و پاسخ تند به نقدها رئیس لالیگا

به گزارش لوکو، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تمام و کمال پاسخ نقدها خاویر تباس، رئیس لالیگا را داده است.

گواردیولا و پاسخ تند به نقدها رئیس لالیگا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خاویر تباس در سال های اخیر بارها مدیران منچسترسیتی را به عدم رعایت قوانین متهم و از محرومیت های احتمالی این تیم متمول استقبال نموده است. حالا پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا در مقام دفاع از تیم خود برآمده و مدعی شد شرایط مالی تیم های لالیگایی با بعضی تغییرات بهتر خواهد شد.

پپ گواردیولا در مصاحبه با TV3 گفت: نمونه های دیگری از مدیریت بهتر در عرصه فوتبال هم وجود دارد و شما این موضوع را در قاره آسیا می بینید. آقای خاویر تباس باید یاد بگیرد که مدیران آن کشورها چه می نمایند. شاید در این صورت او می تواند محصول خود را در کشورهای دیگر بفروشد. مردم شکایت دارند، اما به لطف سرمایه گذاری سایر باشگاه ها در کشورهای دیگر، این فرایند ادامه دارد.

خاویر تباس باید این موارد را یاد بگیرد، زیرا به نظر می رسد او بیش از همه می داند و از همه عاقل تر است. شاید با ایجاد بعضی تغییرات تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و والنسیا منابع مالی بیشتری برای سرمایه گذاری های مورد احتیاج خود داشته باشند.

پپ گواردیولا بعلاوه در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس لالیگا مبنی بر عدم تمایز در تصمیم گیری برای بارسلونا در خصوص تمدید قرارداد لیونل مسی هم گفت: چه خوب که خاویر تباس اصلا نمی خواهد قوانین کنترل شرایط مالی را تغییر دهد. ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم. زیرا اگر این اتفاق رخ ندهد از ما شکایت خواهد شد و باید در دادگاه از خود دفاع کنیم. فران سوریانو، مدیر منچسترسیتی وظیفه را به شکل صحیح انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1668

به "گواردیولا و پاسخ تند به نقدها رئیس لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا و پاسخ تند به نقدها رئیس لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید