کنسلی نمایشگاه های گردشگری بین المللی در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش لوکو، کنسلی نمایشگاه های گردشگری در پی ویروس کرونا

این روزها ویروس کرونا به معضلی دنیای تبدیل شده است تا جایی که کنسل شدن بسیاری از پروازها و بسته شدن مرزهای بعضی از کشورها علاوه بر اقتصاد، تاثیرات نامطلوب بسیاری هم بر روی صنعت گردشگری داشته است. اخیرا ویروس کرونا، کنسلی نمایشگاه های گردشگری بین المللی را نیز به دنبال داشت. با توجه به اینکه جمعیت زیادی از دوستداران صنعت گردشگری گرفته تا کسانی که در این تجارت فعالیت می نمایند، در محل نمایشگاه ها گرد هم می آیند و این موضوع می تواند باعث به خطر انداختن سلامت افراد گردد، بسیاری از نمایشگاه های گردشگری که هر ساله شاهد حضور بسیاری از مردم از سراسر دنیا هستند، برای حفظ سلامت و جان افراد اقدام به کنسلی این نمایشگاه ها نموده اند.

کنسلی نمایشگاه های گردشگری بین المللی در مقابله با ویروس کرونا

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

این نمایشگاه ها تاریخ های جدیدی را برای برگزاری در نظر گرفته اند. در ادامه به آنالیز نمایشگاه هایی می پردازیم که قرار بود در بازه زمانی اسفند ماه آن ها می پرازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

کنسلی نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین (ITB Berlin)

به دنبال انتشار ویروس کرونا و کنسلی نمایشگاه های گردشگری مهم بین المللی، نمایشگاه آی تی بی برلین که قرار بود در تاریخ 4 الی 8 مارچ 2020 برگزار گردد کنسل شد. مسئولین این نمایشگاه اعلام نموده اند که تمامی هزینه های رزرو بلیط نمایشگاه، اجاره غرفه و…. بازگردانده خواهد شد.

همچنین تاریخ بعدی برگزاری این نمایشگاه به سال بعد یعنی 10 مارچ 2021 موکول شد. زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه 10 الی 14 مارچ سال 2021 خواهد بود.

کنسلی نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین (ITB China)

به دنبال انتشار ویروس کرونا و کنسلی نمایشگاه های گردشگری مهم بین المللی، نمایشگاه آی تی بی چین نیز که قرار بود در تاریخ 13 الی 15 می در مرکز نمایشگاه دنیای و مرکز کنوانسیون شانگهای برگزار گردد، به تعویق افتاد. مسئولین این نمایشگاه اظهار داشتند، تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه آی نی بی چین متعاقبا اعلام خواهد شد.

بنا به گفته مسئولین نمایشگاه آی تی بی چین، تصمیم جدید بر اعلام تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه به شرایط ویروس کرونا و خطرات ناشی از کووید 19 در چین بستگی دارد. طبق گزارشات اخیر با وجودیکه اخیرا از طرف سازمان بهداشت ملی چین اقدامات اساسی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا انجام شده، اما همچنان این ویروس در چین چالش برانگیز است و به همین دلیل کمی پیش بینی را سخت می نماید. به همین دلیل مسئولین آی تی بی چین در حال آنالیز شرایط موجود هستند تا به زودی تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه را اعلام نمایند. تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه آی تی بی چین در این نمایشگاه اعلام خواهد شد.

کنسلی نمایشگاه گردشگری ATM دبی (Arabian Travel Market)

به دنبال انتشار ویروس کرونا و کنسلی نمایشگاه های گردشگری مهم بین المللی، نمایشگاه ATM دبی نیز که قرار بود در تاریخ 28 ژوئن الی 1 جولای 2020 برگزار گردد به تعویق افتاد. نمایشگاه ATM دبی یکی از مهم ترین نمایشگاه های گردشگری در سطح بین المللی است.

اما برگزارنمایندگان این نمایشگاه اظهار داشتند با توجه به اپیدمی شدن ویروس کرونا در دنیا و خطراتی که ممکن است برگزار کردن این نمایشگاه برای بازدیدنمایندگان ایجاد کند، مسئولین نمایشگاه ATM دبی تصمیم گرفته اند تا تاریخ برگزاری این نمایشگاه را به 19 الی 22 اپریل موکول نمایند.

کنسلی نمایشگاه سفر و ماجراجویی (Travel & Adventure Show)

به دنبال انتشار ویروس کرونا و کنسلی نمایشگاه های گردشگری مهم بین المللی، نمایشگاه Travel & Adventure Show که در کشور امریکا و شهر سانتا کلارا برگزار می گردد، مسئولین این نمایشگاه تصمیم گرفتند تا با به تعویق انداختن آن از انتشار بیش از حد ویروس کرونا جلوگیری نمایند. تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه Travel & Adventure Show متعاقبا در این نمایشگاه اعلام خواهد شد.

کنسلی نمایشگاه بین المللی صنعت کترینگ در سفر (World Travel Catering & Onboard Services)

به دنبال انتشار ویروس کرونا و کنسلی نمایشگاه های گردشگری مهم دنیا، نمایشگاه World Travel Catering & Onboard Services که با حمایت یاتا و در کشور آلمان در تاریخ 30 مارچ الی 2 اپریل برگزار می گردد، به تعویق افتاد.

سخنگوی برگزاری این نمایشگاه گفته است: سلامت و امنیت برگزارنمایندگان، بازدیدنمایندگان و پرسنل برای ما در درجه اول اهمیت واقع شده است. او همچنین اظهار داشت تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه متعاقبا در این نمایشگاه اعلام خواهد شد.

منبع: فلای تودی
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 831

به "کنسلی نمایشگاه های گردشگری بین المللی در مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسلی نمایشگاه های گردشگری بین المللی در مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید