کلاس های عملی و کارگاهی دانشگاه ایلام به صورت فیلم و اسلاید ارائه می گردد خبرنگاران

به گزارش لوکو، دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای اظهار داشت: از 21 فروردین ماه تا اطلاع ثانونی، دروس تئوری دانشگاه بر اساس تقویم آموزشی به صورت مجازی و کلاس های عملی و کارگاهی نیز به صورت فیلم و اسلاید ارائه می گردد.

کلاس های عملی و کارگاهی دانشگاه ایلام به صورت فیلم و اسلاید ارائه می گردد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونای دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای اعلام نمود: با توجه به قرارگیری شهرستان ایلام در شرایط قرمز کرونایی، حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه از 21 فروردین ماه تا اطلاع ثانونی در محل کار همانند سایر کارکنان دولت و با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی به صورت یک سوم است.

همچنین، دروس تئوری دانشگاه بر اساس تقویم آموزشی به صورت مجازی ارائه می شوند و کلاس های عملی و کارگاهی نیز به صورت فیلم و اسلاید ارائه می گردد.

مسئولیت حضور بسیار محدود دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال اجرا آزمایش هستند و امکان به تاخیر انداختن آن ها نیست، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی بر عهده دانشجو و استاد راهنما است.

همچنین، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی های مناسب، تصمیم گیری در مورد تمامی برنامه های دانشگاه مطابق با دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و اعلام توسط روابط عمومی دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1541

به "کلاس های عملی و کارگاهی دانشگاه ایلام به صورت فیلم و اسلاید ارائه می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های عملی و کارگاهی دانشگاه ایلام به صورت فیلم و اسلاید ارائه می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید