کارگران هفت تپه همچنان خواستار فسخ قرارداد واگذاری شرکت هستند ، عدم پرداخت حقوق های معوق از سوی کارفرما!

به گزارش لوکو، کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: امروز، 4 آذرماه کارگران بخش های مختلف شرکت زمان انجام کار و با در دست داشتن بنری، خواستار فسخ و ابطال قرارداد واگذاری شرکت از سوی هیأت داوری شدند.

کارگران هفت تپه همچنان خواستار فسخ قرارداد واگذاری شرکت هستند ، عدم پرداخت حقوق های معوق از سوی کارفرما!

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دو هفته ای می شود که درخواست خلع ید مالک شرکت از سوی سازمان خصوصی سازی به هیأت داوری ارسال شده و از این هیأت درخواست داریم قاطعانه رأی خود را در خصوص فسخ و ابطال این قرارداد اعلام کند.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اضافه نمود: در این راستا هم امروز، 4 آذرماه کارگران بخش های مختلف شرکت با در دست داشتن بنری، حین انجام کار خواستار تحقق این مطالبه خود شدند.

بیشتر بخوانید:

  • روایت این روز های هفت تپه / اقدامات تنش زای استاندار خوزستان صدای مجلسی ها را درآورد
  • درخواست خلع ید مالک شرکت هفت تپه از سوی سازمان خصوصی سازی به هیأت داوری ارسال شد

این کارگر هفت تپه در خصوص آخرین شرایط پرداخت معوقات از سوی کارفرما اظهار کرد: حقوق مهرماه و آبان ماه کارگران هنوز پرداخت نشده و علاوه بر آن حق بیمه کارگران هم واریز نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1299

به "کارگران هفت تپه همچنان خواستار فسخ قرارداد واگذاری شرکت هستند ، عدم پرداخت حقوق های معوق از سوی کارفرما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران هفت تپه همچنان خواستار فسخ قرارداد واگذاری شرکت هستند ، عدم پرداخت حقوق های معوق از سوی کارفرما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید