چرچسوف: آزمون یکی از بهترین های فوتبال روسیه است، اگر او نبود تعداد پاس های گل جیوبا کمتر می شد

به گزارش لوکو، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه از سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ به عنوان یکی از بهترین های فوتبال این کشور یاد کرد.

چرچسوف: آزمون یکی از بهترین های فوتبال روسیه است، اگر او نبود تعداد پاس های گل جیوبا کمتر می شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، استانیسلاو چرچسوف در بخشی از گفت وگوی بلند خود با روزنامه KP روسیه گفت: هر بازیکن در طول دوران فوتبالش از مراحل مختلفی عبور می نماید. مهاجمان در شروع با به ثمر رساندن گل می خواهند ارزش خود را مشخص نمایند، اما پس از مدتی یاد می گیرند این شادی را با دیگران به اشتراک بگذارند. اکنون چنین چیزی را در تیم زنیت سن پترزبورگ و عملکرد آرتم جیوبا در کنار سردار آزمون شاهد هستیم که توانسته علاوه بر زدن 17 گل 12 پاس گل هم بدهد و بهترین پاسور لیگ گردد.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در ادامه اضافه کرد: اگر سردار آزمون در خط حمله زنیت نبود به طور حتم تعداد پاس های گل آرتم جیوبا هم کاهش می یافت. وقتی شما در نوک خط حمله قرار می گیرید دیگر کسی نیست که بخواهید به او پاس گل دهید.

چرچسوف درباره انتخاب بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه با نظرسنجی های مختلفی گفت: ما در این مورد در کمیته فنی فدراسیون فوتبال روسیه صحبت کردیم و همه به آرتم جیوبا رأی دادیم. در این انتخاب توانمندی فنی، تعداد گل ها، پاس گل و عناوین کسب شده لحاظ شدند. هرچند جیوبا در این فهرست رقیبان قدرتمندی همانند سردار آزمون و میرانچوک را داشت.

سردار آزمون و آرتم جیوبا در مجموع با به ثمر رساندن 34 گل باعث قهرمانی تیم زنیت در لیگ برتر و جام حذفی روسیه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1103

به "چرچسوف: آزمون یکی از بهترین های فوتبال روسیه است، اگر او نبود تعداد پاس های گل جیوبا کمتر می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرچسوف: آزمون یکی از بهترین های فوتبال روسیه است، اگر او نبود تعداد پاس های گل جیوبا کمتر می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید