پیروزی میلان برابر یوونتوس ، دومین شکست فصل در کارنامه بیانکونری

به گزارش لوکو، یوونتوس در هفته نهم لیگ ایتالیا برابر میلان با یک گل مغلوب شد ولی همچنان در صدر باقی ماند.

پیروزی میلان برابر یوونتوس ، دومین شکست فصل در کارنامه بیانکونری

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته نهم رقابت های لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار حساس در ورزشگاه سن سیرو ادامه یافت؛ جایی که میلان در خانه به دیدار یوونتوس رفت و توانست با یک گل صدرنشین لیگ ایتالیا را شکست دهد.

دو تیم در حالی برابر هم به میدان رفتند که یوونتوس با تنها باختی که برابر اینتر متحمل شده بود، در صدر جدول قرار داشت و از طرفی میلان در هفته های اخیر با نتایج خوبی که گرفته بود توانسته بود خودش را به نیمه بالای جدول برساند.

الگری در این مسابقه هم از سیستم آشنای 3‐5‐2 بهره برد. بازی با حملات خوب یوونتوس صدرنشین آغاز شد و در 5 دقیقه ابتدایی شاهد یک نمایش خوب از سوی تیم یوونتوس بودیم و دو موقعیت مسلم گلزنی برای بازیکنان یووه به دست آمد.

در نیمه نخست، یوونتوس یک بار به گل رسید که داور مسابقه در تصمیمی مشکوک این صحنه را گل تشخیص نداد و گل یووه را مردود اعلام نمود. در ادامه دیبالا مهاجم آرژانتینی یووه به دلیل مصدومیت نتوانست یووه را همراهی کند و الگری از کوادرادو به عنوان جانشین وی استفاده کرد تا بدبیاری های این مربی در این دیدار ادامه داشته باشد و یک تعویض اجباری در بازی صورت بگیرد.

بدبیاری های یوونتوس تمامی نداشت و این بار نوب به پیانیچ رسید تا گلش را داور مسابقه قبول نکند. یوونتوس پیروز شد توسط پیانیچ دروازه حریف را باز کند اما داور مسابقه ابتدا گل را صحیح اعلام نمود ولی بعد از چند ثانیه این گل را مردود دانست تا میلانی ها و گالیانی که در ورزشگاه بودند نفس راحتی بکشند. در نهایت نیمه نخست با عملکرد خوب دوناروما دروازه بان جوان و آینده دار میلان با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

در نیمه دوم، بازی متعادل تر شد و میلان سعی داشت با کنترل بازی در میانه میدان، اجازه حمله به تیم یووه ندهد و نیم نگاهی نیز به دروازه بوفون داشت. در این نیمه از شدت حملات یووه کاسته شد و میلان نیز بازی منطقی را در دستور کار خود قرار داد.

میلان در اواسط این نیمه توانست دروازه یوونتوس را باز کند تا از حریف نامدار خود جلو بیفتد.در دقیقه 64، لوکاتلی پیروز شد با ضربه ای زیبا و تماشایی دروازه بوفون را باز کند و بازی را به سود میلان تغییر دهد.

در ادامه میلانی ها به خوبی توانستند از گل زده خود مراقبت نمایند تا روسونری نیز همچون تیم همشهری یعنی اینتر توانسته باشد یوونتوس را در این فصل شکست دهد. با این حال خیال یووه از صدرنشینی راحت است و این تیم همچنان در صدر جدول لیگ ایتالیا نهاده شد.

در دیگر دیدار تیم های سمپدوریا و جنوا در مسابقه موسوم به دربی دلا لانترنا در ورزشگاه لوئیجی فراریس به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک شاگردان تیم آبی پوش یعنی سامپدوریا به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 555

به "پیروزی میلان برابر یوونتوس ، دومین شکست فصل در کارنامه بیانکونری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی میلان برابر یوونتوس ، دومین شکست فصل در کارنامه بیانکونری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید