پرداخت 25 میلیارد تسهیلات اشتغال فراگیر به حوزه درمان لرستان

به گزارش لوکو، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر طی سه سال گذشته به فعالان بخش خصوصی حوزه بهداشت و درمان استان پرداخت شده است.

پرداخت 25 میلیارد تسهیلات اشتغال فراگیر به حوزه درمان لرستان

علی آشتاب در مراسم بهره برداری از درمانگاه تخصصی دیابت یاس خرم آباد که 17 اسفندماه برگزار شد با اشاره به حمایت از بخش درمان با ارائه تسهیلات، اظهار کرد: برای این مجموعه با 20 فرصت شغلی نیز 23 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که یک میلیارد و 800 میلیون تومان آن از محل تسهیلات فراگیر تأمین شده است.

وی شرح داد: همچنین در این مدت بیش از 290 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به تعداد 1330 طرح با اشتغال 5501 نفر از محل اعتبارات مشاغل روستایی و عشایری در استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: علاوه بر پرداخت این تسهیلات و مشارکت در ایجاد طرح های روستایی، تثبیت و توسعه واحدها و افزایش فرصت های شغلی آن ها نیز از طریق مشوق های دولت شامل یارانه دستمزد، معافیت بیمه ای کارفرما و کارورزی دانش آموختگان پیگیری می شود.

آشتاب افزود: مهارت آموزی کارجویان از برنامه های اولویت دار است که در راستای اجرای الگوی آموزشی سفارش محور مبتنی بر اشتغال، تفاهم نامه ای با دانشکده فنی و حرفه ای استان منعقد شده است.

وی بیان نمود: بر این اساس همکاری در استعدادیابی، هدایت شغلی و تحصیلی، مشاوره جویندگان کار و کارفرمایان در مراکز و شعب دانشکده فنی و حرفه ای، انجام فعالیت های مشاوره ای، پژوهشی و آموزشی در زمینه های شغلی و اشتغال انجام خواهد شد و کارفرمایان می توانند برای سفارش نیروی کار ماهر به کاریابی ها مراجعه کنند و دانش آموختگانی را که از طریق دانشکده فنی و حرفه ای آموزش دیده اند جذب کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1477

به "پرداخت 25 میلیارد تسهیلات اشتغال فراگیر به حوزه درمان لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 25 میلیارد تسهیلات اشتغال فراگیر به حوزه درمان لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید