پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای آهوان به زودی افتتاح می شود

به گزارش لوکو، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از احداث و ساخت پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای آهوان از شهریور سال جاری خبر داد.

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای آهوان به زودی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگاران- دکتر محمد اطهری اظهار کرد: این پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای که در جهت پرتردد تهران مشهد واقع شده است توسط یکی از خیرین هم استانی در دست احداث است.

وی با اشاره به تردد بالای این جهت در طول سال گفت: تردد سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و زائر علی ابن موسی الرضا(ع) از محور شرق به غرب استان سمنان، این شاهراه را به یکی از محورهای مهم و اصلی کشور تبدیل کرده است.

دکتر اطهری اظهار کرد: پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی آهوان از پایگاه های مهم و استراتژیک محور دامغان-سمنان که از زمان راه اندازی در کانکس مستقر بوده و لذا احداث ساختمان پایگاه از اولویت های مهم این مرکز بوده است.

مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه این پروژه خیرساز آخرین مراحل خود را طی می کند ادامه داد: پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای آهوان که از شهریور سال جاری با همت خیر نیکوکار در حال احداث است د و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین ضمن بازدید از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی آهوان و آمبولانس و تجهیزات آن از نزدیک در جریان مسائل و مسائل تکنسین های فوریت های پزشکی این پایگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگاران-آهوان که در نزدیکی سمنان و در حدود 35 کیلومتری محور سمنان -دامغان واقع شده است در جهت محور پرتردد تهران-مشهد واقع شده است. این منطقه دارای یک گردنه برفگیر است که در اوقات سرد سال رفت و آمد در آن با مسائلی روبرو است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 491

به "پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای آهوان به زودی افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای آهوان به زودی افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید