پائولو سرجیو: منتظر یک پاسخ خوب از سوی بازیکنانم در جدال با پدیده هستم، حضور کعبی در میدان 50-50 است

به گزارش لوکو، پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم تیمم تمرکز خوبی در بازی با پدیده داشته باشد، چرا که جزئیات بسیار کوچک باعث شده امتیازات زیادی از دست بدهیم.

پائولو سرجیو: منتظر یک پاسخ خوب از سوی بازیکنانم در جدال با پدیده هستم، حضور کعبی در میدان 50-50 است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از آبادان، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: یک بازی سخت دیگر مقابل یک تیم خوب دیگر خواهیم داشت. امیدوارم مثل گذشته که عادت داشتیم مقابل تیم های قوی عملکرد خوبی داشته باشیم، بازهم این اتفاق بیفتد و من منتظر یک پاسخ خوب از سوی بازیکنانم در جدال با پدیده هستم. همچنین امیدوارم با حمایت طرفداران مان پاسخ خوبی به احتیاجهای مان بدهیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم تیم تمرکز خوبی در بازی فردا داشته باشد، چرا که جزئیات بسیار کوچک باعث شده امتیازات زیادی از دست بدهیم. پس احتیاج داریم که تمرکز بالایی برای بازی فردا داشته باشیم. تیم از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار گرفته است و امیدوارم نتیجه خوبی برابر پدیده بگیریم.

سرمربی صنعت نفت درباره آخرین وضعیت عقیل کعبی گفت: هنوز به حضور کعبی در بازی فردا مشکوک هستیم، چرا که همچنان درد در قفسه سینه دارد. در تمرین هفته قبل یک ضربه به قفسه سینه این بازیکن وارد شد و به همین دلیل بازی قبلی را نیز از دست داد. کعبی هنوز درد دارد و حضورش در بازی فردا 50-50 است.

سرجیو با اشاره به اینکه جاناتان بالوتلی آماده است و مسئله ای ندارد، درباره فاخر تهامی و عدم حضور این بازیکن در ترکیب مطرح کرد: او بازیکن خوبی است و به لحاظ انضباطی مسئله ای ندارد. او یکی از جوانان تیم ماست که مثل سایر بازیکنان جوان تیم شانس بازی کردن خیلی خوبی دارد. فکر می کنم نفراتی که هم پست او هستند، از تهامی آماده ترند. او در پستی بازی می نماید که نفراتی همچون بالوتلی، جهانی، ریکانی و سلمانی آنجا هستند. فقط مسئله برمی شود به انتخاب آن ویژگی هایی که من مدنظر دارم.

وی در خاتمه گفت: برای آنکه بتوانیم به بازیکنان جوان نیز شانس حضور در ترکیب تیم را بدهیم، احتیاج به نتیجه دریافت داریم. بازیکنان باتجربه ای داریم که باید مسئولیت بازی را روی شانه های خود بکشند تا نفرات جوان در ترکیب قرار بگیرند. فاخر می داند که من به او اطمینان دارم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 150

به "پائولو سرجیو: منتظر یک پاسخ خوب از سوی بازیکنانم در جدال با پدیده هستم، حضور کعبی در میدان 50-50 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پائولو سرجیو: منتظر یک پاسخ خوب از سوی بازیکنانم در جدال با پدیده هستم، حضور کعبی در میدان 50-50 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید