نیویورک تایمز: کرونا جان 6900 نفر را در خانه های سالمندان آمریکا گرفته است

به گزارش لوکو، یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که ویروس کرونا تا کنون جان 6 هزار و 900 نفر را در خانه های سالمندان آمریکا گرفته است.

نیویورک تایمز: کرونا جان 6900 نفر را در خانه های سالمندان آمریکا گرفته است

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس گزارش روزنامه نیویور تایمز، دست کم 6 هزار و 900 نفر از افراد سالخورده ای که در خانه های سالمندان آمریکا زندگی می نموده اند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

روزنامه یوس ای تودی نیز چند روز پیش گزارش داده بود که آمار آژانس های ایالتی نشان می دهد که دست کم 3 هزار سالخورده در خانه های سالمندان در 37 ایالت این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

بر اساس آمار روزنامه نیویورک تایمز، حدود یک پنجم از قربانیان ویروس کرونا در آمریکا مربوط به خانه های سالمندان یا اماکن مراقبت طولانی مدت است.

ماهیت خانه سالمندان این است که تعداد زیاد افراد که مستعد بیماری هستند در یک محیط تقریبا بسته زندگی می نمایند که همین موضوع به انتشار سریع ویروس در این گونه فضاها یاری می نماید.

تنها در یک مورد، پلیس ایالت نیوجرسی آمریکا پس از دریافت یک تماس ناشناس، جسد 17 نفر را در یک خانه سالمندان پیدا کرد. (جزئیات بیشتر)

اجساد این افراد درون یک اتاق که به صورت موقت برای نگهداری اجساد اختصاص یافته بود، نگهداری می شد. این خانه سالمندان مملو از افراد سالخورده بوده است.

حدود یک و نیم میلیون نفر در خانه های سالمندان در ایالات متحده به سر می برند و تنها در ایالت نیویورک تعداد سالمندانی که در خانه های سالمندان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند از 1330 نفر به 3060 نفر افزایش یافته است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 806

به "نیویورک تایمز: کرونا جان 6900 نفر را در خانه های سالمندان آمریکا گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک تایمز: کرونا جان 6900 نفر را در خانه های سالمندان آمریکا گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید