نظر کلینتون در مورد رفتارهای اخیر ترامپ

به گزارش لوکو، هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری سابق حزب دموکرات و وزیر خارجه اسبق آمریکا در توئیتر به دونالد ترامپ حمله کرده و او را در ضمنً تلاش هایش برای تضعیف نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی، رئیس جمهوری که چیزی برای از دست دادن ندارد خواند.

نظر کلینتون در مورد رفتارهای اخیر ترامپ

به نقل از پایگاه هیل، هیلاری کلینتون در توئیتر نوشت: رای دهندگان جورجیا همراه با اکثریت واضحی از آمریکایی ها اینکه جو بایدن رئیس جمهورشان باشد را انتخاب کردند. ترامپ صرف نظر از این که چه تعداد سوگند را بشکند نمی تواند آن را تغییر دهد.

او بیان نمود: قانونگذاران جمهوریخواهی که از این تلاشهای او برای لغو یک انتخابات آزاد و عادلانه حمایت می کنند خودشان را مخالفان دموکراسی نشان می دهند.

کلینتون همچنین در توئیت دیگری گفت:چیزی که هم اکنون داریم می بینیم رئیس جمهوری است که چیزی برای از دست دادن نداشته و تنها یک هدف دارد و آن منحرف کردن حواس مردم از این حقیقت است که باخته است.

او ادامه داد: او اهمیتی به تمام شدن کار به قیمت سلامت و امنیت آمریکا و دموکراسی ما نمی دهد.

به نظر میرسد کلینتون این اظهارات را در پاسخ به مناقشه مربوط به انتشار تماس تلفنی ضبط شده دونالد ترامپ با برد رافنسپرگر، وزیر امور داخلی ایالت جورجیا که در آن ترامپ از او خواسته آرای لازم را برای لغو نتایج انتخابات در این ایالت پیدا کند، مطرح کرده است.

کلینتون همچنین با استفاده از این فرصت از رای دهندگان جورجیا خواست در دور دوم انتخابات مربوط به سنا طی امروز سه شنبه، به نامزدهای دموکراتها، جان اوسوف و رافائل وارنوک رای دهند.

او گفت: تماس مستاصل ترامپ به وزیر امور داخلی ایالت شما نشان میدهد چقدر رای شما در ماه نوامبر مهم بود و چقدر صدای شما در رقابت دور دوم سنا مهم است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1383

به "نظر کلینتون در مورد رفتارهای اخیر ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر کلینتون در مورد رفتارهای اخیر ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید