موسوی: انتظار ترامپ برای تماس تلفنی مقامات ایرانی، انتظار بی فایده ای است

به گزارش لوکو، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، انتظار ترامپ برای تماس تلفنی مقامات ایرانی را انتظاری بی فایده خواند و گفت: تا زمانی که آمریکا دست از تروریسم مالی و اعمال فشار برندارد، ایران به هیچ مذاکره ای وارد نخواهد شد.

موسوی: انتظار ترامپ برای تماس تلفنی مقامات ایرانی، انتظار بی فایده ای است

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سید عباس موسوی در گفتگویی با خبرگزاری صداوسیما، در واکنش به مسدود کردن فعالیت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر گفت: آقای ظریف همواره مورد بغض و غضب کسانی بوده است که از شنیدن صدای ایران بیمناک بودند و به خاطر اثرگذاری حضور ظریف در مجامع بین المللی و حضورش در شبکه های اجتماعی و روشنگری نسبت به سیاست های ایالات متحده معلوم بود که مورد بغض و نفرت آن ها می باشد از این رو تصمیم گرفتند وی را تحریم نمایند و­ دسترسی او را به شبکه های اجتماعی ­­که مربوط به آمریکاست مسدود نمایند.

وی با اشاره به بعضی اخبار مبنی بر مسدود شدن دسترسی ظریف در شبکه های اجتماعی اضافه کرد: این نشان دهنده میزان باور آن ها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: بنابراین ما خیلی تعجب نمی کنیم که این ها دست به چنین عملی بزنند. صدای حق همواره طنین انداز خواهد شد و صدای آقای ظریف به عنوان­ رئیس دیپلماسی ایران قطعا به طور مقتضی به گوش جهانیان خواهد رسید.

موسوی در واکنش به همتای آمریکایی خود که گفته ترامپ همچنان منتظر تماس تلفنی مقامات ایران است، گفت: مدت هاست از جمهوری اسلامی ایران چنین انتظاری دارند، اما انتظار بی فایده ای است.

سید عباس موسوی اضافه کرد: تا زمانی که آمریکا دست از تروریسم مالی و اعمال فشار برندارد جمهوری اسلامی ایران به هیچ مذاکره ای وارد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ عقل و منطقی در این شرایط اجازه مذاکره نخواهد داد، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای دولت و ملت با اقتداری است و سعی خواهد نمود با اقتدار مواضع خود را بیان کند و آمریکایی ها بار ها ثابت نموده اند که دارای صداقت نیستند.

موسوی ادامه داد: مقامات آمریکا با اعمال تحریم رهبر معظم انقلاب و وزیر امور خارجه و از سویی دیگر با اعمال فشار علیه ملت ایران می خواهند ملت را به ستوه بیاورند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید نمود: این سرگشتگی و سردرگمی ­که در سیاست خارجی آمریکایی ها شاهدیم نشان می دهد در اعلام مواضعشان صداقت ندارند و جمهوری اسلامی ایران به سخنان آنان اعتنایی نمی کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 258

به "موسوی: انتظار ترامپ برای تماس تلفنی مقامات ایرانی، انتظار بی فایده ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: انتظار ترامپ برای تماس تلفنی مقامات ایرانی، انتظار بی فایده ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید