مقاله: شهر مرموزی در آلبرتا کانادا که داخل یک دریاچه است!

به گزارش لوکو، امروزه این منطقه تفریحی رازی در دل خود نهان دارد که عموم مردم نمی توانند آن را ببینند. البته مگر اینکه غواص باشند. به لطف آب های بسیار سرد این دریاچه، خیلی از ساختمان و بناها که در تفرج گاه قدیمی مینوانکا قرار داشتند همچنان خیلی سالم باقی مانده اند. در این میان شما می توانید خانه ها ، هتل ها، اسکله، یک اجاق، دودکش، تیرهای پل و پیاده رو ها را مشاهده کنید. حتی پایه های سد اولینی که در سال 1895 توسط دولت فدرال کانادا ساخته شده بود را همچنان در زیر آب می توانید مشاهده کنید.

مقاله: شهر مرموزی در آلبرتا کانادا که داخل یک دریاچه است!

Bill Perry، یکی از باستان شناسان کانادایی در این باره می گوید که این اتاع در طی جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده بود که همه کشورها تشنه قدرت بودند و برای این کار به نیرو بیشتری نیاز داشتند. در آن مقطع زمانی کالگری و شهرهای اطراف آن به سرعت رشد می کردند و برای رشد و توسعه نیاز به نیروی بیشتری داشتند. بنابراین مینوانکا ابزار خیلی راحت و مناسبی برای آن ها به نظر می رسید.

این منطقه به عنوان اقامتگاه مینوانکا شناخته می شد و در زیر رشته کوه های راکی کانادا قرار داشت و برای مردم اطراف کالگری شهری جذاب به شمار می رفت. بخصوص در سال 1886 و با تکمیل ساخت خانه ساحلی، هتلی که در این منطقه ساخته شده بود، استقبال از این منطقه بیش از پیش شده بود. در طی سال ها این شهر گسترش بیشتری یافت و 4 بلوار، 3 خیابان، ده ها کلبه، تعداد زیادی هتل و رستوران و تورهای دریاچه گردی و ماهیگیری زیادی در آن ایجاد شد. این تورها گردشگران را به گردش در دریاچه اصلی که خیلی از دریاچه فعلی کوچکتر برد می بردند.

منبع مقاله: شهر مرموزی در آلبرتا کانادا که داخل یک دریاچه است!

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1816

به "مقاله: شهر مرموزی در آلبرتا کانادا که داخل یک دریاچه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شهر مرموزی در آلبرتا کانادا که داخل یک دریاچه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید