مسکو هرگونه تحریم جدید توسط آمریکا در زمان شیوع ویروس کرونا را نامناسب دانست

به گزارش لوکو، روسیه درباره دستور اخیر دونالد ترامپ برای احتمال تحریم کشورهایی که اتباع خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا از آمریکا بازنمی گردانند، آنالیز هایی انجام خواهد داد.

مسکو هرگونه تحریم جدید توسط آمریکا در زمان شیوع ویروس کرونا را نامناسب دانست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: چنین تحریم هایی در هنگام بیماری همه گیر نا مناسب خواهد بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، روز آدینه دستوری مبنی بر احتمال تحریم کشورهایی که بازگرداندن اتباع خود از آمریکا را به تأخیرمی اندازند یا مانع آن می شوند، صادر کرد.

ریابکوف اضافه کرد: تا کنون جزئیات کمی در دست است، ولی با این وجود زمان آن نیست که در هر شرایطی به تحریم روی بیاوریم. ما بارها در خصوص آن صحبت نموده ایم ، آن را در سطح ملی مطرح نموده ایم و به این کار ادامه خواهیم داد. آن را با همکاری کشورها زیادی انجام داده و خواهیم داد و بسیاری از سازمان های بین المللی همین نظر را ابراز نموده اند.

وی ادامه داد: این تحریم ها در شرایط فعلی فقط به مردم عادی لطمه خواهد زد تا اینکه همان طور که آمریکا انتظار دارد به تغییر رفتاردولت ها بیانجامد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 910

به "مسکو هرگونه تحریم جدید توسط آمریکا در زمان شیوع ویروس کرونا را نامناسب دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو هرگونه تحریم جدید توسط آمریکا در زمان شیوع ویروس کرونا را نامناسب دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید