مراحل تزریق واکسن کرونا مطابق دستورالعمل شرکت سازنده انجام می گردد، آسترزنکا در حال آنالیز است

به گزارش لوکو، جهانپور با بیان اینکه حداقل فاصله مراحل تزیرق واکسن 14 روز است عنوان نمود: هر شرکتی دستورالعمل خودش را دارد، اما در ایران متوسط 28 روز مراحل تزریق انجام می گردد.

مراحل تزریق واکسن کرونا مطابق دستورالعمل شرکت سازنده انجام می گردد، آسترزنکا در حال آنالیز است

کیانوش جهانپور در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره زمان تزریق دوز دوم واکسن های کرونا گفت: گروه هایی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند مطابق زمان بندی می توانند مرحله بعد را نیز دریافت نمایند.

وی ادامه داد: اینکه بعضی می گویند واکسن نیست و افراد تنها مرحله اول را تزریق کردند صحیح نیست و باید بگوییم هر شرکتی که اقدام به واکسن کرونا نموده است برای مرحله دوم تزریق یک بازه زمانی سه هفته تا 2 ماه را در نظر گرفته اسن و در ایران نیز متوسط 28 روز مرحله دوم تزریق انجام می گردد.

جهانپور با بیان اینکه حداقل فاصله مراحل تزیرق واکسن 14 روز است عنوان نمود: هر شرکتی دستورالعمل خودش را دارد، اما با تواجه به اینکه واکسن سبد کواکس وارد ایران شده است و ممکن است بعضی از افراد با این واکسن، واکسینه شوند باید بگوییم که زمان بین مراحل واکسن آسترزنکا در حال آنالیز است و ممکن است فاصله بیش از 12 هفته یا 13 هفته در ایران منظور گردد، ولی هنوز نتایج آنالیز نهایی در کمیته ملی واکسن معین نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1545

به "مراحل تزریق واکسن کرونا مطابق دستورالعمل شرکت سازنده انجام می گردد، آسترزنکا در حال آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل تزریق واکسن کرونا مطابق دستورالعمل شرکت سازنده انجام می گردد، آسترزنکا در حال آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید