مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: نگران شرایط تیم هستیم

به گزارش لوکو، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از شرایط تیم فوتبال این باشگاه ابراز نگرانی کرد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: نگران شرایط تیم هستیم

ابوذر شجاعی درباره شرایط نفت مسجدسلیمان در هفته های گذشته لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بابت مصدومیت ها و اشتباهات داوری دچار مشکل شده ایم. در سه بازی مشکل داوری داشتیم و مقابل ذوب آهن نیز بازیکن حریف، توپ را با دست مهار کرد. اگر این امتیازات به ما اضافه می شد، چند رتبه در جدول بالاتر می آمدیم.

وی در خصوص بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان و اعتراضات بی فایده این باشگاه به اشتباهات داوری توضیح داد: ما می خواهیم صدای مان شنیده گردد. حتی داوران بازی های قبلی هم بعضی اشتباهات خود را پذیرفتند که این موضوع برای ما سودی ندارد. امیدواریم دیگر چنین اشتباهاتی تکرار نگردد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان راجع به اینکه نفتی ها در پنج هفته گذشته تنها دو امتیاز کسب نموده اند، اعلام کرد: ما هم نگران شرایط پیش آمده هستیم، اما تا نیم فصل نمی توانیم تیم را تقویت کنیم. یکی دو نتیجه مثبت در هفته های آینده می تواند جایگاه نفت را تغییر دهد و امیدوارم نتایج لازم را به دست بیاوریم. البته کمالوند معتقد است شرایط تیم روز به روز بهتر می گردد.

شجاعی درباره مشکل زمین تمرین شاگردان فراز کمالوند و اینکه مربی نفت گفته بود زردپوشان MIS پشت دروازه استادیوم شهیدبهنام محمدی تمرین می نمایند، گفت: یک زمین در مسجدسلیمان داریم و اگر شرایط اقتصادی اجازه بدهد، زمین دوم را هم ایجاد می کنیم. بازی ها تا خاتمه نیم فصل نخست فشرده است و کوشش می کنیم حداکثر استفاده را از زمین داشته باشیم تا هم زمین را نگه داریم و هم تیم در مسجدسلیمان تمرین کند. در شهرمان زمین داریم که احتیاج به بازسازی دارد، اما الان فصل کاشت چمن نیست.

وی در خصوص شرایط روح الله سیف اللهی و طاها شریعتی اعلام کرد: کادر فنی نفت تصمیم گرفت سیف اللهی را کنار بگذارد و مدیران نقل وانتقالاتی باشگاه مشغول فسخ قرارداد او هستند. شریعتی هم در ابتدای ورود به نفت مسجدسلیمان آسیب دیده بود و از جمع ما جدا شد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به درصد پرداختی به اعضای تیم نفت یادآور شد: 30 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و تا شروع نیم فصل دوم، بخشی دیگری از قرارداد آنها پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1910

به "مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: نگران شرایط تیم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: نگران شرایط تیم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید