محمد ایران پوریان: باید جو مسموم در خصوص داوران را تمام کنیم، برای من بازی با تراکتورسازی یک مسابقه عادی نیست

به گزارش لوکو، برای محمد ایران پوریان، مدافع راست تیم فوتبال سپاهان بازی مقابل تراکتورسازی تبریز، تیمش سابقش یک مسابقه عادی به شمار نمی آید.

محمد ایران پوریان: باید جو مسموم در خصوص داوران را تمام کنیم، برای من بازی با تراکتورسازی یک مسابقه عادی نیست

محمد ایران پویان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شرایط سپاهان بعد از پیروزی برابر پیکان و صدرنشینی زردپوشان در لیگ برتر گفت: وضعیت تیم ما خوب است، چون در حال حاضر صدرنشین هستیم و نتایج خوبی هم گرفته ایم. البته شاید رسیدن به صدر جدول زیاد سخت نباشد، ولی حفظ این شرایط بسیار سخت است. مهم این است که صدرنشینی ما تداوم داشته باشد و در خاتمه فصل در چنین جایگاهی قرار بگیریم.

وی با اشاره به شانس مدعیان برای رسیدن به قهرمانی و اینکه اصلی ترین رقیب سپاهان چه تیمی است، گفت: بهتر است از یک تیم اسم نبرم. تیم هایی مثل پرسپولیس، پدیده، تراکتورسازی و استقلال هم برای قهرمان شدن کوشش می نمایند. سال جاری بازی ها سخت شده و البته کیفیت فنی لیگ برتر هم نسبت به سال گذشته پیشرفت نموده است. چیزی قابل پیش بینی نیست، اما هر تیمی کمتر اشتباه کند قهرمان خواهد شد و امیدوارم آن تیم ما باشیم.

ایران پوریان در واکنش به اعتراض بازیکنان و تیم ها به داوری در بازی های مختلف گفت: در اینکه اشتباهات داوری وجود دارد شکی نیست و تیم ما هم از این موضوع چند بار متضرر شده است. با این حال اعتقاد من این است که باید این جو مسموم در خصوص داوری را تمام کنیم و تغییر رویه دهیم. ایجاد این حاشیه ها چیزی را درست نمی کند و بازیکن هم اگر تحت فشار باشد قطعاً عملکرد خوبی نخواهد داشت. ما باید این جو را درست کنیم تا داوران هم با آرامش و تمرکز بیشتری سوت بزنند.

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص تقابل با این تیم در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز و دیداری که 10 اسفند ماه برگزار خواهد شد، توضیح داد: این بازی برای من یک بازی عادی نیست، من چند سال برای تراکتورسازی بازی کردم و هیچ وقت محبت طرفداران و مردم تبریز را فراموش نمی کنم. این یک بازی ویژه برای من و بازیکنانی که قبلاً برای تراکتورسازی بازی کردند، محسوب می گردد. حس خوبی دارم که در استادیوم یادگار امام (ره) به میدان خواهم رفت و امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 153

به "محمد ایران پوریان: باید جو مسموم در خصوص داوران را تمام کنیم، برای من بازی با تراکتورسازی یک مسابقه عادی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد ایران پوریان: باید جو مسموم در خصوص داوران را تمام کنیم، برای من بازی با تراکتورسازی یک مسابقه عادی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید