قرنطینه 81 دانش آموز کبکی بعد از تایید موارد کووید-19 در دو مدرسه

به گزارش لوکو، سازمان بهداشت عمومی کبک خاطرنشان کرد بعد از اینکه سه مورد فعال ابتلا به کووید-19 در دو دبیرستان تایید شده، بیش از 80 دانش آموز در کبک سیتی در قرنطینه هستند.

قرنطینه 81 دانش آموز کبکی بعد از تایید موارد کووید-19 در دو مدرسه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

دو مورد مثبت از ابتلا به کروناویروس جدید در دبیرستان پولیوالنته دو شارلزبورگ و یک مورد در اکول ژان-دو-بربوف شناسایی شدند. متیو بویوین سخنگوی سازمان بهداشت در ایمیلی این مسئله را تایید کرد و گفت به 81 دانش آموز از دو مدرسه اعلام شده از روز بیست و هشتم آگوست به مدت 14 روز خود را قرنطینه نمایند.

بویوین گفت دانش آموزان مبتلا به عنوان موارد اجتماعی مد نظر قرار داده می شوند چون هر سه نفر خارج از مدرسه مبتلا به کووید-19 شده اند. او گفت ابتلای این سه نفر هیچ ارتباطی با هم ندارد.

هیات مدارس انگلیسی مونترال گفت به دقت از رهنمودهای کووید-19 وضع شده توسط استان پیروی می نماید و دانش آموزان از صبح دوشنبه به کلاس های درس بازمی گردند. دانش آموزان کلاس چهارم و پایین تر نیازی به استفاده از ماسک ندارند اما دیگر دانش آموزان باید در محدوده های مشترک و حمل و نقل مدرسه ماسک بزنند.

دانش آموزان می توانند با اتوبوس به مدرسه بروند اما رهنمودهای سلامت و ایمنی می گوید به جای 72 دانش آموز همیشگی، فقط 44 نفر می توانند از اتوبوس استفاده نمایند. هیات مدارس همچنین از والدین خواست اگر می توانند فرزندان شان را خودشان به مدرسه برسانند.

در عین حال، هیات مدارس فرانسوی زبان هم اواخر یکشنبه تایید کرد جواب تست کووید-19 دو معلم دیگر در دبیرستانی در شمال مونترال مثبت شده است. همچنین بعد از شروع کلاس ها از هفته گذشته در پولیوالنته دو مونتانی، چهار معلم مبتلا به کووید-19 شده اند.

حدود 20 عضو دیگر از اعضای کارکنان مدرسه که در ارتباط با آن افراد بودند حالا برای رعایت احتیاط در قرنطینه هستند. سازمان بهداشت عمومی منطقه لارنتین هم در ایمیلی تایید کرد که از 12 دانش آموز این مدرسه خواسته شده تا روز دهم سپتامبر خود را قرنطینه نمایند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1135

به "قرنطینه 81 دانش آموز کبکی بعد از تایید موارد کووید-19 در دو مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه 81 دانش آموز کبکی بعد از تایید موارد کووید-19 در دو مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید