فرانکو باره سی میهمان احتمالی دربی پایتخت

به گزارش لوکو، خبرنگاران : مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا احتمالا برای تماشای دربی به ایران خواهد آمد.

فرانکو باره سی میهمان احتمالی دربی پایتخت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در سفری که به منظور مذاکره با باشگاه آ.ث.میلان به ایتالیا داشت، از فرانکو باره سی مدافع سرشناس تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ.ث.میلان در سال های گذشته دعوت به عمل آورد تا ضمن تماشای دربی برگشت پایتخت، از امکانات باشگاه پرسپولیس نیز دیدن کرده و سفری چند روزه به ایران داشته باشد.

فرانکو باره سی نیز که به هنگام تشریح باشگاه پرسپولیس از سوی محمد رویانیان برای آدریانو گالیانی قائم مقام باشگاه آ.ث.میلان، تصاویری از دربی پرسپولیس و استقلال در سال های اخیر را دیده بود، در همان مقطع برای تماشای این بازی از نزدیک و سفر به ایران پاسخ مثبت داده بود.

براساس پیگیری های اجرا شده طی دو روز اخیر، باره سی آمادگی خود را برای سفر به ایران و تماشای دربی پایتخت اعلام داشته و اقدامات لازم برای مهیا شدن این سفر از سوی باشگاه پرسپولیس اجرا شده است. باره سی در صورتی که مسئله ای پیش نیاید و بلیت و ویزایش صادر شود، راهی ایران خواهد شد و میهمان باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

فرانکو باره سی که مدیر کانون پیشکسوتان باشگاه آ.ث.میلان است، علاوه بر تماشای دربی پایتخت، مذاکراتی نیز با محمد رویانیان خواهد داشت تا برخی از مواردی که قرار بود در پی تعامل دو باشگاه پرسپولیس و آ.ث.میلان اجرایی شود، در این مذاکرات پیگیری شود.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره زمان دقیق سفر باره سی و قطعی شدن آن، اخبار تکمیلی را متعاقبا در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، تا این لحظه هنوز سفر باره سی قطعی نشده و پیگیری های لازم برای تهیه ویزا، بلیت و برنامه ریزی های لازم در حال انجام است اما احتمال قطعی شدن این سفر با توجه به اقدامات اجرا شده زیاد است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 296

به "فرانکو باره سی میهمان احتمالی دربی پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانکو باره سی میهمان احتمالی دربی پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید