فارس من، پاسخ معاون دانشگاه تهران به گلایه دانشجویان خوابگاهی درباره کیفیت اینترنت

به گزارش لوکو، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به گلایه از کیفیت اینترنت در بعضی خوابگاه های این دانشگاه، گفت: بهترین اینترنت خوابگاه های کل کشور را راه اندازی نموده ایم و هر سه خوابگاه متاهلان مدیریت واحد و سرویس مشابه دارند.

فارس من، پاسخ معاون دانشگاه تهران به گلایه دانشجویان خوابگاهی درباره کیفیت اینترنت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سوژه هایی از یکی از خوابگاه متاهلی دانشگاه تهران با عنوان قطعی اینترنت خوابگاه متاهلین جلال دانشگاه تهران در سامانه فارس من ثبت شده است که با گذشت زمان تعداد امضاهای این سوژه افزایش یافته و در نتیجه خبرنگار اکنون بار دیگر این سوژه را با مسؤول مربوطه مطرح نموده است.

حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران در پاسخ به این سوال که خوابگاه متاهلان جلال اینترنت درستی ندارد و حتی اکسس پوینت های سرویس اینترنت مشکل دارند، گفت: در دانشگاه تهران ادعا می کنم بهترین اینترنت خوابگاه های کل کشور و بهترین اینترنت در سطح دانشگاه تهران را راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: به این معنا که تمامی خوابگاه ها با کیفیت ترین اینترنت را در اختیار دارند. البته ممکن است در این کشور اینترنت ساعاتی قطع گردد یا مسؤول شبکه برای ارتقا یا تعمیرات سرویس را قطع کند، اما این اتفاق ها در ساعات حداقلی و در زمان های خاص می افتد و در مجموع ادعا دارم که یکی از بهترین سیستم های وایرلس را در خوابگاه های دانشگاه تهران راه اندازی کردیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران یادآور شد: هزینه بسیار زیادی برای واردات تجهیزات مربوطه نموده ایم.

وی گفت: دانشگاه تهران سه مجتمع خوابگاه متاهلان دارد و در هر سه مجتمع مدیریت واحد وجود دارد؛ اگر برای یک خوابگاه اینترنت بگذاریم با همان سیستم و با همان پیمانکار برای خوابگاه دیگر هم خواهیم گذاشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 248

به "فارس من، پاسخ معاون دانشگاه تهران به گلایه دانشجویان خوابگاهی درباره کیفیت اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، پاسخ معاون دانشگاه تهران به گلایه دانشجویان خوابگاهی درباره کیفیت اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید