علی دایی در آستانه همکاری با اورتون انگلیس

به گزارش لوکو، عنوان بین المللی علی دایی؛ بهترین گلزن تاریخ ملی دنیا ممکن است توسط کریستیانو رونالدو از وی گرفته گردد، اما این احتمال وجود دارد که علی دایی با نقشی جدید به صحنه فوتبال بین المللی برگردد.

علی دایی در آستانه همکاری با اورتون انگلیس

علی دایی در آستانه بازگشتی عجیب به دنیای فوتبال است و درست شبیه همان روزهای بازیگری که بعد از طغیان هجمه ها با گل هایش همه را شگفت زده و به سکوت فرا می خواند.

به گزارش ایلنا، علی دایی که بعد از انتها همکاری با سایپا به دلایلی عجیب طی ماه های اخیر مجبور به دوری از فوتبال بوده، اکنون طبق ادعای نشریه آلمانی کیکر، در آستانه بازگشت به فوتبال و البته همکاری با باشگاه اورتون انگلیس واقع شده است.

مالک باشگاه اورتون انگلیس فرهاد مشیری که ایرانی الاصل محسوب می گردد است و این نشریه در گزارش خود با اشاره به سابقه علی دایی در فوتبال آلمان و همچنین رقابت این روزهای کریس رونالدو برای دستیابی به رکورد آقای گلی این اسطوره ایرانی، مدعی شده که باید در انتظار حضور علی دایی در فوتبال انگلیس و اورتون بود.

خبری که حتی شایعه آن با توجه به انتشارش در یکی از رسانه های معتبر آلمانی، رشک برانگیز محسوب می گردد

این نشریه با این عنوان از این خبر خود رونمایی نموده است: عنوان بین المللی علی دایی؛ بهترین گلزن تاریخ ملی دنیا ممکن است توسط کریستیانو رونالدو از وی گرفته گردد، اما این احتمال وجود دارد که علی دایی با نقشی جدید به صحنه فوتبال بین المللی برگردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1331

به "علی دایی در آستانه همکاری با اورتون انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دایی در آستانه همکاری با اورتون انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید