طرح نظارت بر عملکرد مراکز آموزش صنایع دستی در البرز اجرایی شد

به گزارش لوکو، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه 99، بیان نمود: در این راستا و به منظور جلو گیر از تخلفات اقتصادی و حمایت از هنرجویان حوزه صنایع دستی و هنر ها سنتی طرح فوق در استان اجرایی شد.

طرح نظارت بر عملکرد مراکز آموزش صنایع دستی در البرز اجرایی شد

او در ادامه یادآور شد: بر این اساس و به همت سر پرست معاونت صنایع دستی این اداره کل تفاهم نامه هایی به منظور توسعه، ترویج و آموزش رایگان و ارزان قیمت رشته های صنایع دستی و هنر های سنتی با آکادمی ها فنی و حرفه ای، کارگاهی و ... منعقد شده که مدرک خاتمه دوره نیز اعطا می گردد.

محمد اضافه کرد: پس از رصد واحد های زیرمجموعه و بر رسی گزارشات واصله مبنی بر تخلف دو مرکز آموزشی طرف تفاهم نامه، تخلفات اقتصادی محرز بوده و همچنین هر یک از این مراکز با ارائه مدرک مهارت اقدام به اخذ مبالغ خارج عرف از هنر آموزا ن نموده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی البرز عنوان نمود: بر اساس شواهد موجود معاونت مربوطه در ابتدا اقدام به صدور تذکر کتبی به واحد های متخلف نموده و پس از آن نیز اخطار کتبی به منظور اصلاح قیمت ها صادر شده که پس از عدم توجه از طرف مدیران زیرمجموعه و تضاد موضوع مطروحه با ماموریت محوله معاونت صنایع دستی، تفاهم نامه ها مذکور از طرف این اداره کل لغو شده است.

او ضمن پشتیبانی و حمایت از حقوق هنرجویان حوزه صنایع دستی و هنر ها سنتی یاد آور شد: اهتمام ویژه ای از طرف مسئولان مربوطه به منظور آموز ش ها ارزان و در دسترس شکل گرفته است که موارد از این دست نمی تواند مانع از اجرا طرح ها و برنامه های مصوب شده و همیشه در طی جهت با مواردی این چنین بر خورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1483

به "طرح نظارت بر عملکرد مراکز آموزش صنایع دستی در البرز اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نظارت بر عملکرد مراکز آموزش صنایع دستی در البرز اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید