صادقی: تیم ما از نظر فنی نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشته است، بازیکنانم در عین جوانی باتجربه هستند

به گزارش لوکو، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی است تیمش نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشته است.

صادقی: تیم ما از نظر فنی نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشته است، بازیکنانم در عین جوانی باتجربه هستند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: تیم ما از نظر فنی نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشته است. چهار بازی اخیر ما هم پخش زنده داشته است و فکر می کنم مردم دیده اند چه تیمی داریم، اما متأسفانه در کسب نتیجه خوب عمل نکردیم.

وی اضافه کرد: ما سعی کردیم نقاط ضعف مان را برای بازی فردا رفع کنیم. در نیم فصل نیز این فرصت را داریم تا تیم مان را تقویت کنیم. امیدوارم که در بازی سختی که پیش رو داریم، بتوانیم امتیاز بگیریم و شرایط مان را بهبود ببخشیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد، اما بازیکنانم در عین جوانی باتجربه هستند. همواره ملاقات مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس انگیزه خاصی به بازیکنان می دهد که خیلی امیدواریم فردا بازیکنان ما در کنار یک بازی خوب بتوانند نتیجه خوبی هم بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این سؤال که آیا تیمش بدشانس است که نتیجه نمی گیرد یا مسائل دیگری در میان است، خاطر نشان کرد: ما فوتبال خیلی خوبی را مقابل حریفان ارائه می کنیم، اما داخل محوطه جریمه حریف دقت لازم را در زدن ضربات آخر نداریم. برای رفع کردن این مشکل تمرینات ویژه ای انجام داده و می دهیم تا بلکه بهتر شویم.

صادقی در پاسخ به این سؤال که میخواهد در نیم فصل مهاجم به تیمش اضافه کند یا خیر، اعلام کرد: ما تمام مسائل را آنالیز نموده ایم و قطعاً در نیم فصل با تمرینات بهتر و همچنین جذب بازیکن جدید تیم مان را تقویت خواهیم کرد.

وی در خاتمه درباره اینکه لیست خروجی تیمش در نیم فصل شامل چه نفراتی خواهد بود، گفت: درست نیست که من بخواهم نامی از بازیکنی ببرم، چرا که هنوز سه بازی دیگر در پیش داریم. ما سعی می کنیم تیم مان را در نیم فصل تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 631

به "صادقی: تیم ما از نظر فنی نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشته است، بازیکنانم در عین جوانی باتجربه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: تیم ما از نظر فنی نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشته است، بازیکنانم در عین جوانی باتجربه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید