شکاف بین بایدن و ترامپ دو رقمی شد

به گزارش لوکو، ترامپ با یک چالش چشمگیر برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روبروست، چون بایدن پیروز شده در نظرسنجی های ملی یک پیشروی دو رقمی به دست بیاورد و میزان محبوبیت ترامپ در بحبوحه پاندمی ویروس کرونا و ضعف اقتصاد کاهش داشته باشد.

شکاف بین بایدن و ترامپ دو رقمی شد

بر اساس نظرسنجی روزنامه واشنگتن پست و شبکه خبری ای.بی.سی، از زمان شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در این کشور کاهش داشته است. دورنمای ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به شدت به توانایی اش در جذب حامیان و متقاعد کردن حجم گسترده ای از مردم شکاک نسبت به رسیدگی اش به این پاندمی بستگی دارد.

قوانین مربوط به رای گیری در بسیاری از ایالت ها برای انتخابات درون حزبی تغییر کرده اما بحث درباره اینکه آمریکایی ها در انتخابات اصلی چطور باید رای بدهند، هنوز در جریان است. انتقادهای تند ترامپ از رای گیری به صورت پستی نیز باعث شده تا جمهوری خواهان از رای دادن به صورت غیابی دست بکشند.

همچنین همزمان با این مساله که نظرسنجی ها نشان داد جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ از او پیشی گرفته، رئیس جمهوری برد پارسکیل را از سمت مدیریت کمپین خود کنار گذاشت و به جای او، بیل استپین را جایگزین کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1078

به "شکاف بین بایدن و ترامپ دو رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکاف بین بایدن و ترامپ دو رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید