سروری: برای رئیس جمهور موضوعات دیگری در اولویت است تا معیشت مردم ، جناب روحانی! حداقل یک بار از کلیدتان استفاده کنید

به گزارش لوکو، دبیر شورای ائتلاف نیرو های مردمی انقلاب گفت: در هفت سال گذشته این کلید، هیچ قفل اقتصادی را در کشور باز نکرده و امید داریم که حداقل یک بار هم که شده، کارایی خود را نشان دهد.

سروری: برای رئیس جمهور موضوعات دیگری در اولویت است تا معیشت مردم ، جناب روحانی! حداقل یک بار از کلیدتان استفاده کنید

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرنگاران، با بیان اینکه دولت موظف است که با مسائل داخلی و خارجی موجود روبرو شود، گفت: مردم، آقای رئیس جمهور را انتخاب کردند تا چالش های موجود را حل نماید، نه اینکه مسائل را پشت تریبون برای ملت بیان کند. دولتمردان یاد گرفتند که فقط چالش های پیشرو را مطرح و کار عملیاتی را به بعد ها واگذار کنند.

وی ادامه داد: آقای روحانی در سخنرانی خود اشاره نکرد که کدام مسئول باید به این مسائل انتها دهد، مردم با رأی خود، قدرت و ثروت کشور را به رئیس جمهوری واگذار کردند تا وی از حقوق ملت دفاع کند.

سروری با تأکید بر اینکه روحانی حرف از حضور دست های پشت پرده در نابسامانی های اخیر می زند، گفت: چرا اقداماتی در جهت قطع این دست ها از اقتصاد ایران صورت نمی گیرد و چه کسی باید جوابگوی افزایش بی رویه قیمت دلار در کشور باشد.

دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب شرح داد: صرفاً با بیان مسائل موجود، جیب های خالی مردم پر و سفره هایشان رنگین نمی شود؛ باور دارم که برای رئیس جمهور موضوعات دیگری در اولویت است و فرصت لازم برای بررسی این قبیل مسائل را ندارد.

وی افزود: جریان پشت پرده این نابسامانی ها، همان افرادی هستند که روحانی در توافقنامه برجام به آنان پروبال داد و در مذاکرات، تمام امتیازات ممکن را به آنان واگذار کرد. امروز این جریان، با تمام ظرفیت خود علیه منافع ملی ایران اقدام می کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تأکید کرد: شرایط موجود، دسته گلی است که دولت روحانی آن را به بار آورده است و امروز نیز باید جوابگوی اقدامات خود باشد.

سروری گفت: روحانی کلید خود را باید دربیاورد و قفل اقتصادی این کشور را باز کند. در هفت سال گذشته این کلید، هیچ قفل اقتصادی را در کشور باز نکرده و امید داریم که حداقل یک بار هم که شده، کارایی خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: شرایط مسکن، سکه و خودرو در کشور آشفته است و مردم تمام امیدشان به این دولت است و منتظر هستند که دولت، عَلم حل مسائل را به دست بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1061

به "سروری: برای رئیس جمهور موضوعات دیگری در اولویت است تا معیشت مردم ، جناب روحانی! حداقل یک بار از کلیدتان استفاده کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروری: برای رئیس جمهور موضوعات دیگری در اولویت است تا معیشت مردم ، جناب روحانی! حداقل یک بار از کلیدتان استفاده کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید