ملاقات با روسیه یک قدم رو به جلو بود، بازیکنانم احتیاج به زمان دارند

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، ولادیمیر آلکنو در خاتمه بازی تیم ملی مقابل روسیه با بیان اینکه این بازی نسبت به بازی قبل برای تیم ما یک قدم رو به جلو بود، اضافه نمود: بازیکنان جوان ما خوب خودشان را نشان دادند و نسبت به دیروز کوشش بیشتری داشتند تا کارهایی را که از آن ها خواسته بودم، انجام بدهند. ولی در پوئن های خاتمهی ست، تمرکز خود را از دست می دهند که طبیعی است؛ چون به انجام بازی بیشتر و کسب تجربه نیاز دارند.

ملاقات با روسیه یک قدم رو به جلو بود، بازیکنانم احتیاج به زمان دارند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم که چند بازیکن برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفته اند و در چنین سطحی به میدان رفته اند. جو مسابقه برای چنین بازیکنانی طبیعتا سنگین است و ممکن است نتوانند عملکردی را که از آن ها دیده شده، داشته باشند. ولی این دلیل نمی گردد که روی اسم آن ها خط بطلان بکشیم. باید به این بازیکنان فرصت حضور و کسب تجربه بدهیم تا در آینده بتوانند به تیم ایران یاری نمایند.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در این ماراتن سنگین که به المپیک می رسد نمی توان صرفا به چند بازیکن باتجربه بازی داد، گفت: نقطه مثبت تیم ما کوشش بازیکنان برای پیشرفت در کار گروهی و انجام تیمی برنامه های تاکتیکی است. اما آن ها برای اینکه بتوانند تمام نظرات تاکتیکی مرا در زمین پیاده نمایند، به زمان بیشتری احتیاج دارند که این زمان با انجام بازی های رسمی و کسب تجربه حاصل می گردد.

آلکنو همچنین با اشاره به اینکه روسیه امروز و در شرایط فعلی نسبت به ما تیم به مراتب بهتری است، گفت: هدف ما از حضور در این مسابقات بالارفتن تجربه تیمی برای حضور در المپیک است و تمام سعی خود را انجام می دهیم که از بازی هایمان نهایت استفاده را در جهت هدف خودمان ببریم تا برای المپیک آماده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1627

به "ملاقات با روسیه یک قدم رو به جلو بود، بازیکنانم احتیاج به زمان دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با روسیه یک قدم رو به جلو بود، بازیکنانم احتیاج به زمان دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید