دو نشریه دانشگاه تهران مجوز صدور گرفتند

به گزارش لوکو، در جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران با صدور مجوز دو نشریه نگارستان فرهنگ و معلم ثانی موافقت شد.

دو نشریه دانشگاه تهران مجوز صدور گرفتند

به گزارش گروه دانسگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، در جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تهران که 23 دی 1398 برگزار شد، با صدور مجوز نشریات نگارستان فرهنگ با مدیر مسئولی علیرضا صبا و معلم ثانی با مدیر مسئولی زهرا هاشمی موافقت شد.

در این جلسه درخواست تغییرات در نشریات کاوش با مدیر مسئولی عرفان بوالحسنی و پرانتز با مدیر مسئولی مهراب زندی و انتشار الکترونیکی نشریه برسم از نشریه های دانشکده محیط زیست در سامانه نشریات stdpub.ut.ac.ir نیز مورد موافقت قرار گرفت.

محمدامین میرعرب رضی، علی بختیاری، محمدامین رضائیان پارسا و محمدمهدی صارمی به عنوان دانشجویان عضو در کمیته اجرایی و آرش جولاده و علیرضا صبا به عنوان دانشجویان عضو در هیأت نظارت بر انتخابات کنندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در کمیته ناظر بر نشریات با حضور کنندگان دانشجویان مطابق ضوابط مندرج در ماده 3 و 4 شیوه نامه برگزاری انتخابات کنندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر انتخاب شدند.

هم چنین درخواست اعطای امتیاز حرفه ای به چند نشریه بررسی شد و در نهایت با ارسال درخواست اعطای امتیاز نشریه حرفه ای برای نشریه دریچه با مدیر مسئولی پدرام فیضی به معاونت پژوهشی دانشگاه موافقت به عمل آمد.

گفتنی است ،برای کسب امتیاز نشریه حرفه ای، مدیران مسئول نشریات دانشجویی واجد شرایط که به صورت ادواری و مستمر نشریه آن ها منتشر و توزیع می شود، می توانند درخواست خود را به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات واقع در اداره کل فرهنگی و اجتماعی ارسال کنند.

این درخواست ها پس از بررسی در کمیته ناظر بر نشریات، به کمیته اعطای امتیاز نشریه حرفه ای مستقر در معاونت پژوهشی دانشگاه با ترکیب مدیر کل برنامه ریزی و نظارت پژوهشی، کارشناس علم سنجی معاونت پژوهشی و مدیر کل فرهنگی و اجتماعی ارجاع داده خواهد شد تا نسبت به بررسی نشریات و اعطای امتیاز به آن ها مطابق ضوابط و دستورالعمل های معاونت پژوهشی اقدام شود. در این کمیته، نشریات حرفه ای بر اساس رعایت شاخص های مد نظر ارزیابی خواهند شد و بر مبنای امتیاز کسب شده، میزان امتیاز علمی آن ها ارتقا یا در همان سطح تمدید خواهد شد یا اینکه برای رفع اشکالات به نشریه فرصت داده می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 719

به "دو نشریه دانشگاه تهران مجوز صدور گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو نشریه دانشگاه تهران مجوز صدور گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید