دادگاهی در آمریکا کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ را متوقف کرد

به گزارش لوکو، دادگاهی در آمریکا به صورت موقت از انتشار کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ جلوگیری کرد.

دادگاهی در آمریکا کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ را متوقف کرد

تارنمای خبری هیل سه شنبه شب گزارش داد خانواده ترامپ که پیشتر در توقف انتشار کتاب افشاگرانه برادرزاده دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا شکست خورده بودند، به یک دادگاه دیگر متوسل شده و توانستند حکم توقف موقت انتشار آن را بگیرند.

رابرت ترامپ برادر رییس جمهوری آمریکا که شاکی این پرونده است، گفته که این کتاب حاوی اطلاعات بسیار محرمانه بوده و نقض توافقی است که مری ترامپ برادرزاده رییس جمهوری برای عدم انتشار اطلاعات محرمانه امضا کرده است.

با این رای دادگاه، مری ترامپ و شرکت انتشاراتی سایمون و شوستر که یک کتاب افشاگرانه جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ را نیز منتشر کرده، باید 10 روز دیگر در دادگاه حاضر شده و از انتشار کتاب خود دفاع کنند.

وکلای مری ترامپ گفته اند که توقف انتشار این کتاب نقض متمم اول قانون اساسی آمریکا است که از آزادی بیان و مطبوعات محافظت می کند.

به گزارش ایرنا، برادر کوچک رییس جمهوری آمریکا در شکایتنامه خود مدعی شده است که مری ترامپ توافقنامه عدم افشای اطلاعات محرمانه را در کتابش نقض کرده است. این توافقنامه چندین سال پیش و در جریان تقسیم ارث خانوادگی امضا شده بود.

کتاب مری ترامپ زیاد و ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد دنیا را ایجاد کرد نام دارد و قرار است یک ماه دیگر منتشر شود.

یکی از افشاگری های جنجالی دختر فِرِد - برادر متوفی دونالد ترامپ- نقش وی در تهیه گزارش افشاگرانه از فریبکاری های مالیاتی ترامپ و برملا ساختن دریافت بیش از 400 میلیون دلار (به ارزش روز) از شرکت ساختمان سازی پدرش است.

برادرزاده ترامپ در این کتاب فاش می سازد که اظهارنامه مالیاتی پدرش و دیگر اسناد محرمانه خانوادگی را در اختیار نیویورک تایمز قرار داده بود.

قاضی دادگاهی که خانواده ترامپ قبلا به آن شکایت کرده بود گفت که صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و از این رو، نمی تواند مانع از انتشار این کتاب شود.

کتاب مری ترامپ در حالی به سمت نشر می رود که کتاب جدید بولتون با عنوان اتاقی که اتفاق آنجا افتاد به دلیل انتشار در آستانه انتخابات 2020 این کشور و افشاگری ها در باره رییس جمهوری آمریکا بسیار خبرساز شده است. وی در بخش نخست این کتاب، ترامپ را فردی سست عنصر و تحت تأثیر افراد دیگر در اوایل ورود به کاخ سفید توصیف می کند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1045

به "دادگاهی در آمریکا کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاهی در آمریکا کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید