خلعتبری: مقابل نفت عالی بازی کردیم اما بدشانس بودیم، شاید سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده گردد

به گزارش لوکو، وینگر تیم فوتبال سپاهان معتقد است که سرنوشت قهرمانی رقابت های لیگ برتر در فصل جاری شاید به هفته آخر کشیده گردد.

خلعتبری: مقابل نفت عالی بازی کردیم اما بدشانس بودیم، شاید سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده گردد

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و از دست دادن 2 امتیاز در استادیوم نقش دنیا گفت: با توجه به نتایج خوبی که در بازی های گذشته گرفتیم، در این بازی هم به چیزی جز برد فکر نمی کردیم تا دوباره به صدر جدول برسیم اما متاسفانه خیلی بدشانس بودیم. ما عالی فوتبال بازی کردیم و موقعیت های صد درصد را یکی از پس از دیگری از دست دادیم، به هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است اما امیدوارم از دست دادن این 2 امتیاز در آینده به ضرر ما تمام نگردد.

وی ادامه داد: این طبیعی بود که نفت مسجدسلیمان رو به یک بازی تدافعی بیاورد و آنها دنبال حداقل امتیاز در اصفهان بودند که به هدف شان رسیدند، البته ما در این بازی از لحاظ فنی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و فقط اسیر بدشانسی شدیم، خودمان هم خیلی ناراحت بودیم که بازی مساوی شد اما دیگر نمی توان کاری انجام داد. حالا باید به بازی های آینده فکر کنیم و به اندازه کافی این فرصت را داریم که 2 امتیاز از دست رفته در بازی با نفت را جبران کنیم.

خلعتبری در مورد رقابت نزدیک سپاهان با پرسپولیس برای به دست آوردن قهرمانی گفت: به هر حال این دو تیم جزو تیم های باکیفیت لیگ برتر هستند و استقلال هم شانس خودش را امتحان می نماید. چیزی هم قابل پیش بینی نیست و باید دید کدام تیم می تواند در بازی های باقی مانده کمترین اشتباه را داشته باشد. ما هم کوشش می کنیم تا این فرایند خوب را ادامه داده و در نهایت قهرمان لیگ برتر شویم. مسئله مهم این است که باید کمترین اشتباه را داشته باشیم.

وینگر سپاهان در پاسخ به این پرسش که چند درصد برای قهرمان شدن تیمش شانس قائل است؟ گفت: بدون شک ما یکی از مدعیان جدی هستیم ولی در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. چند تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند و فاصله امتیازها هم خیلی نزدیک است، شاید سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده گردد ولی امیدوارم این سپاهان باشد که جام را بالای سر می برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1555

به "خلعتبری: مقابل نفت عالی بازی کردیم اما بدشانس بودیم، شاید سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: مقابل نفت عالی بازی کردیم اما بدشانس بودیم، شاید سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید