خرید سه دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش لوکو، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در ابتدای سالجاری برای تجهیز ایستگاههای آتش نشانی شهرکهای صنعتی کاسپین، آراسنج و حیدریه سه دستگاه خودروی آتش نشانی خریداری شده است.

خرید سه دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش جام جام آنلاین قزوین، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در بازدید از ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی حیدریه با اعلام این مطلب اضافه نمود: در راستای اقدام پیشگیرانه و آمادگی بمنظور مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و ارتقای سطح ایمنی و صیانت از نیروی انسانی و سرمایه گذاریهای انجام شده در واحدهای صنعتی و تولیدی در ابتدای سالجاری سه دستگاه خودروی آتش نشانی بهمراه تجهیزات با هزینه بالغ بر 70 میلیارد ریال خریداری شده است.

وی گفت: در حال حاضر 7 ایستگاه آتش نشانی فعال مجهز به 13 دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی برنامه های از قبیل خرید و تجهیز خودروهای آتش نشانی، امداد و نجات، شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پر خطر، ممیزی و تهیه شناسنامه HSEEشهرکها و نواحی صنعتی ، بازدید های دوره ای توسط تیم منتخب از دستگاههای مرتبط ، آموزش های مورد احتیاج واحدهای صنعتی، شناسایی کانون های خطر و ..... انجام شده است .

وی اضافه نمود : با اقدامات و تمهیدات انجام شده ، خوشبختانه در سال گذشته یک مورد حریق در شهرکها اتفاق افتاده که جزء استانهای برتر کم حادثه شناخته شدیم و حادثه ای فوتی در هیچ یک از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه اتفاق نیفتاده است ولیکن عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در واحدهای صنعتی خارج از محدوده شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین محورهای مواصلاتی استان به جهت مشارکت اجتماعی توسط تیم آتش نشانی تحت پوشش این شرکت انجام شده است.

خانپور از خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی بهمراه تجهیزات برای ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی خرمدشت در امسال اطلاع داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1564

به "خرید سه دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرکهای صنعتی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید سه دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرکهای صنعتی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید