خبرنگاران گلایه مندی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از بداخلاقی های رسانه ای

به گزارش لوکو، زاهدان- خبرنگاران- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بعضی بد اخلاقی های رسانه ای در این استان فضای خدمت برای مدیران این منطقه را متشنج نموده و موجب تشویش اذهان عمومی شده است.

خبرنگاران گلایه مندی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از بداخلاقی های رسانه ای

علی زینی وند ظهر امروز چهارشنبه در سمینار 2 روزه فرمانداران و بخشداران استان در سرسرای خاتم استانداری گفت: همیشه از نقدها درست و سازنده رسانه ها دفاع و استقبال می کنیم اما تخریب های سازمان یافته ای علیه مسوولان صورت می گیرد که وقتی منشاء فراوری و انتشار آنها را رصد می کنیم بعضاً سر از بعضی کانون های غیررسمی در می آورد که قلم و صدایشان در دفاع از منافع ملی و استانی به صدا در می آید اما همیشه در پی تخریب و متشنج کردن فضای خدمت مدیران این استان هستند.

وی در خصوص موضوع تقسیم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: معاون سیاسی وزارت کشور در این خصوص به صراحت اظهار داشت که دولت هیچ برنامه و تصمیمی برای تقسیم این استان ندارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار ادامه داد: موضع رسمی ما نیز در قبال تقسیم سیستان و بلوچستان همین موضع رسمی دولت است که توسط معاون سیاسی وزیر کشور اعلام شده است.

وی با بیان اینکه با مسدود و محدود کردن مباحث کارشناسی در سیستان و بلوچستان مخالف هستیم اضافه نمود: همه آزادند در خصوص مسائل این استان از جمله موضوع تقسیمات در چهارچوب قوانین اظهار نظر نمایند اما در این اظهار نظرها باید منافع ملی، همبستگی ملی و هویت این منطقه رعایت گردد.

رییس شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان از تخریب سازمان یافته مدیران در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تهمت ها، توهین و تخریب هایی نسبت به مدیران این استان در فضای مجازی صورت می گیرد که مانند آن در هیچ جای دیگر سراغ نداریم.

وی گفت: شنیع ترین تهمت ها علیه مسوولان سیستان و بلوچستان بی محابا و در انظار همگان در حال انتشار است و این رفتار نابهنجار به هیچ وجه قابل اغماض نیست و از دستگاه های مسوول تقاضا می گردد سریعا نسبت به شناسایی عاملان که بسیار هم سهل الوصول است اقدام نمایند.

زینی وند با اشاره به برگزاری همایش 2 روزه فرمانداران سیستان و بلوچستان در استانداری این استان گفت: در این همایش مدیران و فرمانداران سیستان و بلوچستان به گفت و گو و بیان مسائل و ارائه پیشنهاد برای برون رفت از آن پرداختند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جلسات مفصل کاربردی، راهبردی با بیان نظرات کلیدی و مهم در حوزه توسعه منابع انسانی، سیاسی، عمرانی و بودجه ای انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس راهبردهای تعریف شده قرار است هر ماه یکبار همایش فرمانداران و هر سه ماه یکبار همایش بخشداران سیستان و بلوچستان برگزار گردد.

رییس شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان گفت: سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا این همایش 3 ماه به تاخیر افتاد.

وی توضیح داد: حل و فصل مسائل سیستان و بلوچستان، تسریع در برطرف آن ها و تعریف راهبردی برنامه ها در سال 99 هدف اصلی این نشست بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1009

به "خبرنگاران گلایه مندی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از بداخلاقی های رسانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گلایه مندی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از بداخلاقی های رسانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید