خبرنگاران نفرهای برتر کاتای بانوان بندرلنگه تعیین شدند

به گزارش لوکو، بندرعباس- خبرنگاران- مسابقه کاتای انفرادی بانوان بندرلنگه که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در جریان بود، شامگاه آدینه با قهرمانی نفرهای برتر پایان یافت.

خبرنگاران نفرهای برتر کاتای بانوان بندرلنگه تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران، این مسابقه با حضور 30 بانوی کاتا کار بندرلنگه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حمایت و نظارت اداره ورزش وجوانان شهرستان برگزارشد.

در پایان رقابت ها در رده سنی نونهالان کمربند رنگی آنا حاجبی و مهلا سادات بحرینی اول و دوم شدند.

در کمربند قهوه ای و مشکی رده سنی نونهالان مهلا پیروی و مهسا رییسی اول و دوم شدند و آتنا بطیلی و ستایش دمی زاده مشترک سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان نیز مبینا پیروی مقام نخست کسب کرد، شیفته حدادی دوم و ستاره احمدی برنطین و فاطمه نظرپور به صورت مشترک سوم شدند.

در رده سنی امید نیز آمنه امیری و ام البنین صادقیان مقام اول و دوم کسب کردند و فاطمه زارع و معصومه عبدالهی مشترک سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان هم زهرا نیکوکار به مقام اول دست یافت، سوسن دهقانی در جای دوم ایستاد و نسترن امامی و بهناز یوسف زهی سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در پایان این مسابقه با حضور مهدی صابری رییس هیات کاراته بندرلنگه و رها صابری مسوول ورزش بانوان این شهرستان مدال های قهرمانان به نفرهای برتر اهدا شد.

شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1224

به "خبرنگاران نفرهای برتر کاتای بانوان بندرلنگه تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نفرهای برتر کاتای بانوان بندرلنگه تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید