خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:مسابقات لیگ نباید به هر قیمتی برگزار گردد

به گزارش لوکو، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برگزاری مسابقات لیگ به هر قیمتی درست نیست چرا که جان انسان ها مهمتر از یک بازی فوتبال است.

خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:مسابقات لیگ نباید به هر قیمتی برگزار گردد

امیر خلیفه اصل دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اکنون تمام کشور در حال مبارزه با ویروس کرونا است و در شرایط حساسی قرار داریم. درست است که بازیکنان فوتبال در یکی، 2 ماه اخیر بیکار شده اند اما باید بدانیم که با تعطیلی لیگ سلامت آنها حفظ شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه شخصا دوست دارم مسابقات لیگ برگزار گردد گفت: دوست دارم زمانی مسابقات برگزار گردد که ویروس کرونا کنترل گردد و ما با آرامش مسابقات را دنبال کنیم.

وی در مورد شرایط تیمش در رقابت های لیگ دسته یک کشور گفت: تمرین تیم به دلیل شیوع بیماری کرونا بیش از یک ماه تعطیل شده و بازیکنان در استراحت به سر می برند اگرچه ما به بازیکنان برنامه تمرینی دادیم و پیگیر شرایط جسمانی آنها هستیم.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه تیمش در چهار هفته متوالی عملکرد درخشانی داشته و پیروز به کسب 12 امتیاز شد گفت: تیم ما فرایند رو به رشدی داشت و می توانستیم همچنان سیر صعودی خود را دنبال کنیم که متاسفانه به یکباره با بحران کرونا روبرو شدیم هر چند من به بازیکنانم اعتقاد دارم و نگران این موضوع نیستم.

وی با بیان اینکه تمام تیم ها اکنون شرایط یکسانی دارند و همه در تعطیلی به سر می برند گفت: معتقدم در صورت شروع مجدد مسابقات، باید یک فرصت سه یا چهار هفته ای به تیم ها بدهند تا بازیکنان به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار گیرند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان اضافه کرد: از آنجا که تمرینات تیم ها بیش از یک ماه تعطیل شده است، شروع سریع بازی ها منجر به مصدومیت شدید بازیکنان می گردد. بازیکنان و کادر فنی تمام تیم ها اکنون بیکار شده اند از طرفی طرفداران و فوتبال دوستان می خواهند بدانند که تکلیف تیمشان چه می گردد لذا همه ما باید دست در دست هم دهیم و با رعایت نکات بهداشتی هر چه زودتر از این بحران خارج شویم.

به گزارش خبرنگاران تیم استقلال خوزستان فصل 95 - 94 عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داد. آبی های خوزستان در حال حاضر با کسب 32 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارند.

ویروس کرونا موسوم به کوید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

این بیماری ویروسی اکنون در بیش از 200 کشور دنیا شیوع یافته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 916

به "خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:مسابقات لیگ نباید به هر قیمتی برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:مسابقات لیگ نباید به هر قیمتی برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید