خبرنگاران سامانه پشتیبانی شبکه آموزشی شاد در استان سمنان ایجاد می گردد

به گزارش لوکو، سمنان - خبرنگاران - مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سامانه پیشتیبانی شبکه اجتماعی دانش آموزان یا شاد با هدف شناخت هر چه بیشتر معلمان، اولیا و دانش آموزان از این شبکه و برطرف ابهامات و پاسخ به پرسش های آنان در استان ایجاد می گردد.

خبرنگاران سامانه پشتیبانی شبکه آموزشی شاد در استان سمنان ایجاد می گردد

محمد دستورانی عصر سه شنبه در حاشیه آیین تجلیل از معلمان نمونه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: برنامه تجلیل از معلم های نمونه در مراکز استان در آیینی ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید و معلمانی از نقاط مختلف کشور مطالباتی در این گفت و گوی زنده مطرح کردند.

وی ابراز داشت: 52 نفر از معلمان خلاق استان سمنان که دارای ویژگی های علمی، اخلاقی و فعالیت های خلاقانه بودند انتخاب شدند و از 12 نفر آنها به عنوان معلمان ممتاز استانی توسط استاندار تجلیل به عمل آمد، همچنین 40 نفر دیگر نیز در مناطق یازده گانه استان در شهرستان های مختلف انتخاب و توسط فرمانداران تجلیل شدند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که در هفته معلم برگزار گردید افتتاح نمایشگاه پرسش مهر بود که پرسش هایی توسط استاندار سمنان در زنگ مقاومت در ابتدای سال تحصیلی 99-98 مطرح شد و دانش آموزان با ارایه تحقیق و نقاشی در رده های سنی مختلف با زبان نقاشی پاسخ گفتند.

مدیر کل آموزش پرورش استان سمنان اضافه نمود: نحوه رسیدگی به مسائل آموزشی، فضای آموزشی و اولویت مدیریتی دانش آموزان در صورت استاندار بودن، سوالات مطرح شده توسط استاندار از دانش آموزان بود که 3500 اثر از نقاط مختلف استان ارسال شد و 62 نفر به مرحله نمایشگاهی راه یافتند؛ بیشترین تاکید و مطالبه دانش آموزان در آثارشان آسیب های اجتماعی، بحران آب، اشتغال، نشاط اجتماعی و فعالیت های اردویی بود که می تواند برای مدیریت آموزشی راهگشا باشد.

دستورانی گفت: از دیگر فعالیت های آموزش و پروش استان سمنان ایجاد سامانه الکترونیکی معلمان نمونه است که به زودی از آن بهره بردای می گردد تا انتخاب معلمان نمونه به صورت الکترونیکی و با دقت و کیفیت بیشتر انجام گردد، همچنین ایجاد سامانه پشتیبانی شبکه آموزشی شاد و پاسخگویی دقیق به سوالات معلمان و اولیا برای شناخت و کارایی بهتر از دیگر اقدامات اداره کل استان در هفته معلم است.

در مراسم تجلیل از معلمان نمونه از 12 معلم با نام های مینو منصوری، ربابه علی بیگی، محمدرضا ناصری، محمدرضا نوروزی، زهرا آج قلی، کریم مرادی، فیروزه صمدیان تبار، مریم جاویدمهر، فاطمه عزالدین، سید اسماعیل کیا، مهدی عبیری و فائره کمیجانی قدردانی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 970

به "خبرنگاران سامانه پشتیبانی شبکه آموزشی شاد در استان سمنان ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه پشتیبانی شبکه آموزشی شاد در استان سمنان ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید