خبرنگاران تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد

به گزارش لوکو، تهران- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران با اشاره به صنعتی بودن ملارد، گفت: از همین رو آب مورد احتیاج برای شهرک صنعتی این شهرستان تخصیص می یابد.

خبرنگاران تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد

حشمت الله عسگری روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری این شهرستان با اشاره به اهمیت این تخصیص آب، افزود: برای برطرف مسائل تامین و تخصیص آب به شهرک صنعتی این شهرستان اقدامات لازم پیگیری می گردد تا با راه اندازی این شهرک در سال جهش فراوری گام موثری در زمینه ایجاد اشتغال برداشته گردد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا تخصیص و تامین 30 لیتر بر ثانیه توسط آب و فاضلاب از پساب خروجی شهرستان ملارد و مسکن مهر صفادشت محقق گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران افزود: با توجه به مباحث کارشناسی و معین هفت نقطه برای حفر چاه توسط شرکت شهرک های صنعتی، با موافقت اولیه آب منطقه ای مقرر شد تا سقف 20 لیتر بر ثانیه آب به شهرک صنعتی این شهرستان تخصیص پیدا کند.

عسگری افزود: این شهرک بر مبنای افق ترسیم شده به 50 تا 60 لیتر آب بر ثانیه احتیاج دارد که اکنون 6 میلیون مترمکعب در شبانه روز را پاسخگوست و با اقدامات صورت گرفته به زودی شاهد راه اندازی این مجموعه و آغاز به کار اجرایی آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگاران در این شهرستان 450 واحد فراوریی در شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت، 12 واحد فراوریی در ناحیه صنعتی دهک و حدود 150 واحد فراوریی نیز در لکه های صنعتی غیرمصوب ملارد، ویلای جنوبی و قپچاق فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1131

به "خبرنگاران تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید