تمرین های نظامی ویژه چین برای مقابله با تهدیدات آمریکا

به گزارش لوکو، روزنامه ارتش آزادی بخش خلق چین ارگان رسمی ارتش این کشور از انجام یکی از بزرگ ترین تمرین های نظامی هشدارهای پیش از حمله هوایی خبر داده است.

تمرین های نظامی ویژه چین برای مقابله با تهدیدات آمریکا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با تشدید شدن مواضع ضد چینی واشنگتن، پکن تحرکات خود را برای تقویت توانمندی های مقابله با تهدیدات تقویت نموده و ارگان رسمی ارتش چین در جدیدترین گزارش خود، از انجام پیروز تمرین های نظامی هشدارهای پیش از حمله هوایی خبر داده است.

بنا بر نوشته اسپوتنیک، ارتش چین (که چینی ها آن را ارتش آزادی بخش خلق چین می نامند) برای مقابله با افزایش حضور نظامی آمریکا، یکی از بزرگ ترین تمرین های نظامی هشدارهای پیش از حمله هوایی خود را انجام داده است.

این خبر را برای اولین بار روزنامه ارتش آزادی بخش خلق چین ارگان رسمی ارتش این کشور روز یکشنبه منتشر نموده و خبر داده که این تمرین های نظامی ماه گذشته اجرا شده است.

طبق این گزارش، فرماندهی شاخه جنوبی ارتش چین دو گروه از هواپیماهای هشدار دهنده حمله هوایی و خدمه آنها را در یک وضعیت جنگی مورد آزمون قرار داده است.

در این آزمون جنگی، واحدهای نظامی چین در وضعیتی شبیه سازی شده که در آن مورد تهاجم چندین هدف قرار گرفته و همزمان باید ضمن جمع آوری اطلاعات درباره این اهداف، با واحدهای خودی ارتباط برقرار می کردند، مورد سنجش قرار گرفتند.

یکی از فرماندهان ارشد ارتش چین درباره این تمرین های نظامی گفت: این رزمایش جدید بسیار بزرگتر از رزمایش سال گذشته بود و تمرکز آن بر شرایط پیکار شبانه بوده است.

به گفته این مقام نظامی چین، انجام این نوع از رزمایش ها سبب به چالش کشیدن محدودیت های پرسنل و تجهیزاتمان و تقویت یاری به توانمندی های جنگی ارتش خواهد شد.

بنا بر گزارش رسانه های چینی رزمایش ها و تمرین های نظامی اخیر این کشور در پاسخ به تشدید حضور نظامی آمریکا در شرق آسیا و به ویژه در دریای چین جنوبی اجرا شده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 556

به "تمرین های نظامی ویژه چین برای مقابله با تهدیدات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین های نظامی ویژه چین برای مقابله با تهدیدات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید