تلفات خودکشی در کالیفرنیا بیشتر از کشته های کرونا بوده است

به گزارش لوکو، پزشکان در کالیفرنیا می گویند تعداد افرادی که به دلیل انزوای اجتماعی دست به خودکشی زده اند بیشتر از آمار تلفات کووید- 19 در این ایالت بوده است.

تلفات خودکشی در کالیفرنیا بیشتر از کشته های کرونا بوده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پزشکان در کالیفرنیا می گویند در دوران قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعداد افرادی که به دلیل انزوای اجتماعی دست به خودکشی زده اند بیشتر از آمار تلفات کووید- 19 در این ایالت بوده است.

پایگاه خبری آمریکایی والینوز در گزارشی نوشت شواهد جدید نشان می دهد پاسخ دولت آمریکا برای مهار کووید-19 می تواند هزینه های بسیار بیشتری از آنچه فکر می شد، داشته باشد. پزشکان در مرکز پزشکی جان مویر کالیفرنیا می گویند در طی دوران قرنطینه، تعداد مرگ به دلیل خودکشی بیشتر از مرگ ومیر ناشی از کرونا بوده است.

در این خصوص، دکتر مایکل دبیازبنک با اشاره به آمار خودکشی ها گفت: این رقمی بی سابقه است. ما هیچ گاه در چنین مدت زمان کوتاهی شاهد این تعداد خودکشی نبوده ایم. منظور من این است که ظرف چهار هفته برابر با آمار یک سال، کوشش برای خودکشی اجرا شده است.

تارنمای والینوز تعداد قربانیان خودکشی در کالیفرنیا را معین ننموده است.

این پایگاه خبری با اشاره به اینکه پیامد های ناخواسته و ابعاد پنهان انزوای اجتماعی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، هشدار می دهد: انزوای اجتماعی می تواند مرگبار باشد. تحقیقات جدید نشان می دهد انزوای اجتماعی باعث اختلال در الگوی خواب، تغییر سیستم ایمنی بدن، التهاب و اختلال هورمونی می گردد.

کارشناسان تاکید دارند افراد در دوران انزوای اجتماعی به وسیله مجازی با دوستان و نزدیکان خود صحبت نمایند و حتما در روز ورزش و تحرک بدنی داشته باشند.

کالیفرنیا به تازگی از بعضی محدودیت های قرنطینه کاسته است.

این در حالی است که موج اعتراض های ضد تبعیض نژادی در آمریکا نگرانی های تازه ای را در خصوص افزایش شمار مبتلایان به کرونا همزمان با برگزاری تظاهرات ها در شهر های مختلف ایجاد نموده است.

به گزارش شبکه سی ان ان، مقامات دولتی و بهداشتی آمریکا نگرانی خود را در این رابطه ابراز نموده اند مبنی بر اینکه شیوع کرونا در این کشور همزمان با تداوم اعتراض های خیابانی ممکن است سرعت بیشتری بگیرد.

در کالیفرنیا شمار مبتلایان در چند روز اخیر 11 درصد افزایش یافته است. طی چند روز گذشته افزایش 10 درصدی مبتلایان در 18 ایالت آمریکا گزارش شده است.

در همین حال فرماندار مینه سوتا طی اظهار نظری گفت با توجه به برگزاری اعتراض ها در شهر های مختلف، انتظار افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا وجود دارد.

مقامات نیویورک نیز نسبت به افزایش سریع و چشمگیر کرونا طی اعتراض ها هشدار داده اند.

تا به امروز بیش از یک میلیون و 859 هزار نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده اند و نزدیک به 107 هزار تن هم جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1002

به "تلفات خودکشی در کالیفرنیا بیشتر از کشته های کرونا بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات خودکشی در کالیفرنیا بیشتر از کشته های کرونا بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید