تداوم وضعیت بغرنج نفتی ها و شرایط مبهم سرمربیان این تیم ها، تارتار رفتنی شد، اسکوچیچ به ایران بازمی شود؟

به گزارش لوکو، سرمربیان دو تیم نفتی استان خوزستان شرایط مبهمی دارند. در این بین مهدی تارتار از سمتش کناره گیری نموده است و معین نیست دراگان اسکوچیچ به ایران بازمی شود یا خیر.

تداوم وضعیت بغرنج نفتی ها و شرایط مبهم سرمربیان این تیم ها، تارتار رفتنی شد، اسکوچیچ به ایران بازمی شود؟

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار شب گذشته (یکشنبه) با انتشار پستی در فضای مجازی، از طرفداران، بازیکنان و مربیان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تشکر و با بیان جمله برخی وقت ها برای ماندن باید رفت، تلویحاً از سمت خود استعفا داد، اتفاقی که با مسائل اقتصادی باشگاه نفت قابل پیش بینی بود.

تارتار پیش تر و در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل پیکان، گفته بود که احتمالاً این مسابقه آخرین حضورش روی نیمکت زردپوشان مسجدسلیمان خواهد بود و او تا زمانی که مسائل اقتصادی حل نشود، به مسجدسلیمان بازنمی شود. حالا به نظر می رسد تارتار به تصمیم خود مبنی بر ترک نفتی ها، جامه عمل پوشانده است.

پس از دستور وزیر نفت مبنی بر عدم یاری این وزارتخانه به تیم های نفتی، تیم های نفتی و به خصوص نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان با مسائل زیادی روبرو شده اند. این دو باشگاه از ابتدای فصل، درصدی از قرارداد اعضای تیم خود را پرداخت ننموده اند و مربیان و بازیکنان دو تیم زردپوش استان خوزستان، بارها از این مسائل گلایه نموده بودند.

دراگان اسکوچیچ هم که مدتی است در تعطیلات لیگ برتر به کشورش کرواسی بازگشته، همان طور که خودش گفته بود، شاید برای ادامه کار در صنعت نفت به ایران بازنشود. باید ببینیم با تداوم وضعیت وخیم دو تیم نفتی جنوب کشور، مسئولان چه فکری به حال آنها می نمایند و آیا تارتار و اسکوچیچ حاضر به بازگشت به تیم های خود می شوند یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 444

به "تداوم وضعیت بغرنج نفتی ها و شرایط مبهم سرمربیان این تیم ها، تارتار رفتنی شد، اسکوچیچ به ایران بازمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم وضعیت بغرنج نفتی ها و شرایط مبهم سرمربیان این تیم ها، تارتار رفتنی شد، اسکوچیچ به ایران بازمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید