بسته خبری پرسپولیس، برانکو هم وعده پاداش داد

به گزارش لوکو، برانکو به پرسپولیسی ها قول داده که اگر به نیمه نهایی صعود نمایند، از جیب خودش به آنها پاداش خواهد داد.

بسته خبری پرسپولیس، برانکو هم وعده پاداش داد

به گزارش خبرنگاران ،

* همین دو روز پیش بود که حمیدرضا گرشاسبی در تمرین پرسپولیس حاضر شد و به بازیکنان این تیم وعده داد که در صورت پیروزی برابر الدحیل و صعود به نیمه نهایی، به آنها پاداش ویژه خواهد داد. امروز اما اتفاق جالب تری رخ داد و برانکو ایوانکوویچ به بازیکنانش وعده داد که با صعود به نیمه نهایی، او هم از جیب خودش به آنها پاداش می دهد.

* مصدومان پرسپولیس به بازی با الدحیل می رسند. بشار رسن، حسین ماهینی و سیدجلال حسینی بازیکنان مصدوم پرسپولیس هستند که در تمرینات روزهای اخیر حضور نداشتند اما امروز خبر رسید که هر سه بازیکن مقابل الدحیل به میدان خواهند رفت.

* جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و الدحیل ساعت 10 صبح یکشنبه با حضور نمایندگان دو تیم، عوامل اجرایی و ناظران ای اف سی در سالن اجتماعات فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. همچنین کنفرانس خبری پیش از این بازی با حضور نبیل معلول از ساعت 11:30 دقیقه در همین محل برگزار خواهد شد و برانکو ایوانکوویچ هم از ساعت 12 در این نشست خبری حضور خواهد یافت.

* پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از بازی با الدحیل را ساعت 17 یکشنبه در زمین اصلی استادیوم آزادی انجام خواهد داد و حریف قطری این تیم هم از ساعت 18:30 دقیقه آخرین تمرین خود را برگزار می نماید. حضور اصحاب رسانه در 15 دقیقه ابتدایی تمرین دو تیم آزاد است.

* پرسپولیس که از امروز درهای تمرینش را به روی رسانه ها بسته، اردوی خود را صبح یکشنبه شروع می نماید. شاگردان برانکو در هتل اوین اردو می زنند و بعد از صبحانه دسته جمعی، استراحت خواهند کرد. آنها ساعت 16 هتل را به قصد حضور در استادیوم آزادی ترک خواهند کرد تا آخرین تمرین خود را از ساعت 17 شروع نمایند. پرسپولیسی ها ساعت 11 روز دوشنبه هم در هتل نرمش و عرق گیری خواهند داشت.

* نمایندگان ای اف سی پس از حضور در تهران از استادیوم آزادی بازدید کردند. لین فنگ، ناظر امنیتی بازی پرسپولیس و الدحیل از چین و کَمل تو کیااُف ناظر مسابقه از کشور ازبکستان به همراه حسین خبیری به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس، از استادیوم آزادی بازدید کردند.

* نصب بنر غیرورزشی در بازی برگشت پرسپولیس و الدوحیل ممنوع شد. با توجه به اینکه این بازی دو روز قبل از تاسوعا برگزار می گردد، فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر و ممنوعیت به همراه داشتن بنرهای غیرورزشی به استادیوم را به باشگاه پرسپولیس اعلام نموده است.

2 – 380

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 46

به "بسته خبری پرسپولیس، برانکو هم وعده پاداش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، برانکو هم وعده پاداش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید