برگزاری نشست هماهنگی کمیته های گردشگری یزد در سال 98

به گزارش لوکو، نشست هماهنگی کمیته های گردشگردی استان یزد و برنامه ریزی برای سال آینده در اداره کل میراث فرهنگی یزد برگزار گردید.

برگزاری نشست هماهنگی کمیته های گردشگری یزد در سال 98

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ جلسه هماهنگی کمیته های گردشگری استان یزد با حضور مدیرکل و سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان، مسئولان و اعضای کمیته های گردشگری یزد در سالن کنفرانس اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این نشست گفت: این جلسه به منظور ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر کمیته های گردشگری در سال آینده برگزار گردیده که امید است سال جاری فعال تر و گسترده تر از سال های قبل عمل کنیم.

فاطمی در ادامه از بخش گردشگری به عنوان محور اصلی توسعه استان یاد کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام تابستان و سفرهای پیش رو، کمیته های گردشگری باید تمام کوشش خود را در برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای تابستان سال جاری بیش از 20 جشنواره فرهنگی، گردشگری و هنری در سراسر استان برنامه ریزی شده، گفت: امیدواریم سال آینده سال با نشاطی برای گردشگران رقم بخورد و بتوانیم با ارائه خدمات شایسته به هموطنان نقش تاثیرگذاری در ایجاد روحیه نشاط و شادابی داشته باشیم.

برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، تهیه، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان، اجرای تورهای استان گردی و تورهای خاص، اطلاع رسانی، تبلیغات و هدایت مسافران و گردشگران، ایجاد نظام پاسخگویی مناسب برای گردشگران و مسافران، شناسایی مسیرهای گردشگری، شناسایی ظرفیت های موجود در حوزه طبیعت نظیر بومگردی های مناطق روستایی و جاذبه های طبیعی مناطق مختلف، یاری کردن به فعالیت های سایر تاسیسات گردشگری برای جذب بیشتر گردشگر، تدوین برنامه های گردشگری به صورت هدفمند و با گرایش فرهنگ سازی و آموزش، عضویت اشخاص علاقمند و فعال در حوزه گردشگری از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 333

به "برگزاری نشست هماهنگی کمیته های گردشگری یزد در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هماهنگی کمیته های گردشگری یزد در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید