ایمنی یک ساله بدن با واکسن کرونای مدرنا

به گزارش لوکو، مسئولان مدرنا روز دوشنبه در کنفرانسی در حوزه بهداشت و درمان گفتند، اطمینان دارند فناوری به کار گرفته شده در ساخت واکسن آن ها قابلیت مهار نوع جدید ویروس را دارد.

ایمنی یک ساله بدن با واکسن کرونای مدرنا

مدرنا اعلام نمود که 600 میلیون تا یک میلیارد واحد واکسن کرونای فراوریی خود را در سال جدید میلادی به بازار عرضه خواهد نمود

شرکت داروسازی آمریکایی مدرنا می گوید اثربخشی واکسن کووید-19 ساخت آن دست کم باید به مدت یک سال باقی بماند و انتظار دارد افرادی که واکسن را زده اند، در این مدت در برابر ویروس ایمن بمانند.

به گزارش نیویورک پست، مسئولان مدرنا روز دوشنبه در کنفرانسی در حوزه بهداشت و درمان گفتند، اطمینان دارند فناوری به کار گرفته شده در ساخت واکسن آن ها قابلیت مهار نوع جدید ویروس را دارد. این شرکت آمریکایی در ماه دسامبر گفته بود آزمایش هایی را در خصوص کارایی و اثربخشی واکسن فراوری خود را در برابر گونه های جدید ویروس کووید-19، که در بعضی کشور ها ظاهر می شوند، انجام خواهند داد.

مدرنا روز دوشنبه همچنین اعلام نمود که انتظار دارد 600 میلیون تا یک میلیارد واحد واکسن کرونای فراوریی خود را در سال جدید میلادی 2021 فراوری و به بازار عرضه کند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1391

به "ایمنی یک ساله بدن با واکسن کرونای مدرنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمنی یک ساله بدن با واکسن کرونای مدرنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید