اولادقباد: فرماندهی واحد و توزیع عادلانه اقلام امدادی و خدمات بین سیل زدگان لرستانی

به گزارش لوکو، رئیس مجمع نمایندگان استان تهران بر لزوم فرماندهی واحد و توزیع عادلانه اقلام امدادی و خدمات در شرایط فعلی تاکید نمود.

اولادقباد: فرماندهی واحد و توزیع عادلانه اقلام امدادی و خدمات بین سیل زدگان لرستانی

به گزارش خبرنگاران، فریده اولادقباد در بازدید از مناطق سیل زده پلدختر و معمولان اظهار کرد: فرماندهی واحد و توزیع عادلانه اقلام امدادی و خدمات مهم ترین عاملی است که در شرایط فعلی باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پلدختر و معمولان در خط قرمز قرار دارند، اضافه نمود: طی بازدید از سد رودبار نیز نحوه امدادرسانی ها مورد بازدید کردیم و به چند نقطه دیگر نیز سر زدیم که این موارد مشهود است.

اولادقباد با بیان اینکه مسائل سیل زده ها را می توانیم اولویت بندی کنیم، ادامه داد: موضوعات آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و معیشت این افراد باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بازدیدهایی که به عمل آمد کمبود آب معدنی حس می گردد، اضافه نمود: روی هم رفته این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد.

وی در رابطه با موضوع آموزشی مناطق سیل زده گفت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای دایر کردن مدارس این مناطق کانکس هایی ارسال نموده اما برخی روستاها راه های ارتباطی شان قطع شده که باید هر چه سریع تر پیگیری گردد و در این رابطه وزارت راه و شهرسازی مشغول فعالیت است.

اولادقباد با بیان اینکه جمعیت مامایی کشور نیز طی چند روز در این مناطق حضور داشتند و به خدمات دهی پرداختند، اضافه نمود: اگر مسائل بهداشتی و درمانی و مسائل آموزشی حل شوند؛ شادی و نشاط اجتماعی نیز برقرار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 178

به "اولادقباد: فرماندهی واحد و توزیع عادلانه اقلام امدادی و خدمات بین سیل زدگان لرستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولادقباد: فرماندهی واحد و توزیع عادلانه اقلام امدادی و خدمات بین سیل زدگان لرستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید