اصفهان بیشترین سهمیه را در فدراسیون بدمینتون دارد

به گزارش لوکو، خبرنگاران/اصفهان نایب رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: نمایندگان اصفهان در تمام کمیته های فدراسیون دارای نماینده هستند که از این حیث بیشترین سهمیه را در بین استان ها دارند.

اصفهان بیشترین سهمیه را در فدراسیون بدمینتون دارد

فریبا مددی، امروز (یکشنبه- 26 بهمن ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون اصفهان، اظهار کرد: اصفهان از جمله استان هایی است که در بدمینتون پتانسیل بالایی دارد و در کمیته های تخصصی فدراسیون بدمینتون بیشترین نماینده را به خود اختصاص داده که نشان از ظرفیت و تخصص آنها است.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایطی که طی سال های اخیر برای بدمینتون استان اصفهان ایجاد شده، با کادر جدید هیئت اگر همه با یکدیگر همکاری نمایند، می توانند در جهت رشد و توسعه بدمینتون اصفهان قدم بردارند.

به گزارش خبرنگاران، نایب رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: در حال تدوین سومین دوره برنامه فدراسیون هستیم و جا دارد هیئت بدمینتون اصفهان نیز چشم انداز چهار ساله خود را تعیین کند و برنامه ریزی دقیقی داشته باشد. برنامه های آقای کرمی یکی از کاندیداها که از قهرمانان به نام ما در گذشته نیز هستند بسیار نزدیک به برنامه های فدراسیون به ویژه در حوزه استعدادیابی است که هیئت جدید می تواند از آن استفاده کند.

مددی گفت: یکی از ویژگی های خوب اصفهان داشتن قهرمانان خوب و خوش تکنیک در تیم های ملی بوده است، یسری بیگی یکی از این افراد است و در حال حاضر نیز بازیکنان دیگری از اصفهان در اردوهای ملی حضور دارند. اصفهان در بخش بانوان پتانسیل بسیار بالایی دارد و باید حمایت ویژه ای از بانوان در بدمینتون گردد و در فدراسیون نیز هیچ تفاوتی بین آقایان و بانوان وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1513

به "اصفهان بیشترین سهمیه را در فدراسیون بدمینتون دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان بیشترین سهمیه را در فدراسیون بدمینتون دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید